| کد خبر: 212299 |

◄ راه‌اندازی ستاد کمک مومنانه در استان قزوین

در این دوران حتی یک بیمار پشت درها نماند و همه پذیرش شدند و توجه نظام درمان و بهداشت ما به همه بیماران به شکل یکسان بود.

تین نیوز

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: خبرنگاران و رسانه‌های استان قزوین در دوران کرونا آیینه وفاداری به واقعیات جامعه بودند و با رعایت امانتداری در انتشار اخبار موجب ایجاد انسجام اجتماعی شدند.

عیسی قبادی روز سه شنبه در ستاد همدلی و کمک مومنانه که به تجلیل از خبرنگاران فعال استان در مدت شیوع کرونا اختصاص داشت، افزود: اگر رسانه‌ها و خبرنگاران استان درخصوص کاستی‌ها و کمبودها در این مدت دست به قلم می‌بردند و جامعه را ملتهب می‌کردند وضع بدتری برای کشور و استان رقم می‌خورد.

وی افزود: ما به نقش رسانه‌ها در ایجاد نظام اجتماعی، ثبات جامعه و همراهی مسئولان و مردم آگاه هستیم و متوجه هستیم نقش رسانه در توسعه کشور به چه میزان است و امروز در کجای کار قرار داریم.

قبادی گفت: خبرنگاران استان در این مدت، تمام قد و تمام عیار در کنار مسئولان بودند و باید از تلاش‌های آنها برای آگاهی بخشی به مردم برای مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران قزوین در مدت شیوع کرونا با رعایت اخلاق رسانه‌ای در کنار مسئولان بودند، افزود: خبرنگاران استان می‌توانستند در این مدت، انتقادات بیشتری را به مسایل کشور و استان وارد کنند اما با رعایت اخلاق رسانه‌ای و اصل امانتداری به درستی در کنار مسئولان برای مقابله با بیماری کرونا قرار گرفتند.

این مسئول افزود: یک خبرنگار از سه ویژگی ذوق، آموزش و تخصص کاری و مسئولیت اجتماعی برخوردار است و با توجه به این ویژگی‌ها در تمامی مسایل جامعه در زمان جنگ و مشکلات ورود کرده و نقش خود را در پیشرفت، توسعه و ترقی کشور ایفا می‌کند.

قبادی گفت: ما در این مدت علیرغم کمبودها و کاستی‌ها شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم که نشان از فهم و درک فعالان رسانه استان و مردم است.

وی افزود: در این دوران حتی یک بیمار پشت درها نماند و همه پذیرش شدند و توجه نظام درمان و بهداشت ما به همه بیماران به شکل یکسان بود.

قبادی گفت: با تمامی سختی‌ها و مشکلات موجود در این مدت، خبرنگاران درک درستی از موضوع داشتند و اخلاق رسانه‌ای را رعایت کردند که نشان از فهم و درک بالای آنها است.

معاون استاندار افزود: یک خبرنگار متعهد ضمن اینکه نگاه انتقادی به موضوعی دارد از نگاه کارشناسانه و موشکافانه نیز غافل نمی‌شود و با فعالیت و پویایی خود، روحیه مطالبه گری را به جامعه تزریق می‌کند.

وی با اشاره به راه اندازی ستاد کمک مومنانه در استان به تبعیت از دستور مقام معظم رهبری، افزود: این ستاد با یک حرکت مردمی و برپایه یک بستر دینی و اعتقادی شکل گرفت و تلاش شد که برپایه کمک‌های مردمی با همکاری رسانه‌ها و دعوت از عموم مردم فعالیت خود را پیگیری کند.

معاون استاندار با اشاره به اجرای طرح کمک مومنانه در استان، افزود: در این طرح،  در مرحله اول ۲۲ هزار بسته معیشتی، در مرحله دوم ۲۵ هزار و مرحله سوم ۳۰ هزار سبد غذایی میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد که این آمار به جز بسته‌های معیشتی توزیع شده در شهرستان‌ها و توسط دستگاه‌های اجرایی استان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.