| کد خبر: 212280 |

ثبت ۲۴۵ هزار تردد طی ایام تعطیلات عید فطر در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات عید فطر بیش از ۲۴۵ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات عید فطر بیش از ۲۴۵ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی رحمتی ظهر سه شنبه در بازدید از محور اردبیل -آستارا از ثبت بیش از ۲۴۵ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: به علت شیوع ویروس کرونا و همراهی مردم در تعطیلات عید فطر امسال با کاهش ۴۵ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد در محور اردبیل- آستارا و بالعکس با ۱۷۴ هزار و ۳۲۶ تردد ثبت شده است گفت: محورهای اردبیل -سرچم و بالعکس با ۷۲ هزار و ۸۷۵ تردد و اردبیل -سرعین و بالعکس نیز با ۵۷ هزار و ۳۸۸ تردد جزوه محورهای پرتردد در این ایام بودند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل همچنین از ثبت یک میلیون و ۵۲۶ هزار تردد در داخل استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: از این میزان تردد ۹ درصد مربوط به وسیله نقلیه سنگین است.

رحمتی میانگین سرعت در جاده‌های استان را ۷۰ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و افزود: بیش از ۱۱۱ هزار تخلف سرعت غیر مجاز در این ایام در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده که بیشترین آن مربوط به محور اردبیل – سرعین و بالعکس با ۱۶ هزار و ۴۲۱ تردد است.

وی بیشترین تردد تخلف سبقت غیر مجاز را در محور اردبیل -آستارا و بالعکس با ۴ هزار و ۵۲۴ تردد عنوان کرد و اظهار داشت: در تعطیلات عید فطر ۲۶ هزار و ۷۸۳ تخلف سبقت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل در مدت یاد شده از ثبت ۲۵۷ هزار و ۷۵ مورد تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محورهای استان خبر داد و گفت: بیشترین تخلف با ۳۹ هزار و ۸۹۵ تردد مربوط به محور اردبیل -آستارا و بالعکس می‌باشد.

رحمتی تصریح کرد: ۱۴۸ سامانه تردد شمار، دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین کنترل سرعت جاده‌ای و توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.