| کد خبر: 212236 |

افزایش بودجه بازسازی ناوگان اتوبوسرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره چرایی خاموش بودن کولر برخی از اتوبوس‌ها و آخرین جزئیات اورهال ناوگان اتوبوسرانی در پارکینگ خوابیده توضیحاتی داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره چرایی خاموش بودن کولر برخی از اتوبوس‌ها و آخرین جزئیات اورهال ناوگان اتوبوسرانی در پارکینگ خوابیده توضیحاتی داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره گلایه برخی مسافران از روشن نبودن کولر اتوبوس های شرکت واحد (بی آر تی) گفت: سیستم تهویه تمامی اتوبوس های شرکت واحد پیش از ورود به فصل گرما سرویس می شود و در حال حاضر فکر نمی کنم که سیستم تهویه و کولر اتوبوس ها مشکل داشته باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با اشاره به روزهای کرونایی پایتخت گفت: به دلیل شکل چرخش و تهویه هوا در ناوگان اتوبوسرانی بخشی از رانندگان کمتر از کولر اتوبوس استفاده می کنند و با باز کردن پنجره های اتوبوس می خواهند هوا از بیرون اتوبوس چرخش و جریان پیدا کند.

او در تشریح آخرین وضعیت اورهال (تعمیر و بازسازی اتوبوس های خوابیده در پارکینگ) گفت: کار اورهال اتوبوس های ناوگان شرکت واحد هر ساله انجام و اگر بودجه مورد نیاز برای امسال نیز تخصیص یابد کار اورهال بخشی از ناوگان اتوبوسرانی انجام می شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: در بودجه متمم سال ۹۸شهرداری تهران سهمی برای اورهال ناوگان اتوبوسرانی دیده شد و برای سال ۹۹ این درخواست شد تا ردیف بودجه اورهال ناوگان اتوبوسرانی افزایش پیدا کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.