| کد خبر: 212233 |

دمای هوا در اغلب نقاط کشور گرمتر می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش محسوس دما در اغلب مناطق کشور خبر داد و گفت: تهران هفته گرمی را خواهد داشت و دمای هوای در پایتخت روز شنبه به ٣٨ درجه می‌رسد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش محسوس دما در اغلب مناطق کشور خبر داد و گفت: تهران هفته گرمی را خواهد داشت و دمای هوای در پایتخت روز شنبه به ٣٨ درجه می‌رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی درباره وضعیت جوی اکنون کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: مثل دو روز گذشته دمای هوا در بیشتر مناطق کشور افزایش خواهد داشت.

گودرزی ادامه داد: هوای تهران امروز به ٣٦ درجه خواهد رسید و هفته گرمی را پشت سر می‌گذاریم، الگوهای نقشه هواشناسی به سمت تابستانی‌شدن در پیش است و گرما در اغلب مناطق کشور رو به پایداری است .

وی افزود: دمای هوای پایتخت در روز شنبه به ٣٨ در جه می‌رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش پراکنده و وزش باد در مناطقی از سواحل دریای خزر، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و فارس بیش‌بینی شده است.

بر اساس اظهارات کارشناس سازمان هواشناسی در استان‌های البرز، قم، قزوین، زنجان، ارتفاعات تهران و سمنان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی اضافه کرد: همچنین در نوار شرقی کشور به ویژه در زابل و شرق خراسان‌جنوبی وزش شدید باد موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد و تا پنج‌شنبه مناطق شمالی خلیج‌فارس به ویژه سواحل بوشهر مواج است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.