| کد خبر: 212159 |

روانسازی جریان ترافیک جاده قدیم قم در محدوده سه راه باقرشهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، بازگشایی پل روگذر تقاطع غیرهمسطح سه راه باقر شهر را زمینه ساز بهبود جریان ترافیک در جاده قدیم قم دانست.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، بازگشایی پل روگذر تقاطع غیرهمسطح سه راه باقر شهر را زمینه ساز بهبود جریان ترافیک در جاده قدیم قم دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهندس صفا صبوری دیلمی ضمن اعلام بازگشایی پل روگذر تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم (سه راه باقرشهر)، این گشایش ترافیکی را زمینه ساز بهبود جریان ترافیک در جاده قدیم قم دانست و یادآور شد: پل روگذر تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، متعاقب تامین ملاحظات ترافیکی مورد نظر پلیس راهور تهران بزرگ گشایش یافته و به این منظور یک دوربرگردان همسطح جنوب به جنوب در جاده قدیم قم و یک دوربرگردان همسطح شرق به شرق در بلوار علامه عسگری احداث شده است.

وی با بیان آنکه بلوار علامه عسگری یکی از اصلی ترین معابر حمل و نقلی باقرشهر است و خودروهای عبوری این محدوده معمولا در تقاطع همسطح بلوار با جاده قدیم قم، توقف های طولانی مدتی را تجربه می کردند، افزود: گشایش پل روگذر تقاطع علاوه بر هدایت بهتر بار ترافیک ترانزیتی و تردد بین شهری خودروها از طریق جاده قدیم قم، حجم عظیم مراجعات شهروندان به بهشت زهرا(س) و حرم مطهر امام خمینی(ره) را ساماندهی خواهد کرد.

بنابر اعلام پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طول پل روگذر جنوب به غرب، با احتساب شیب راهه ها 533 متر بوده و عرض آن بیش از 10 متر است. برای احداث این پل جهتی 44 حلقه شمع و 6 پایه بتنی اجرا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.