| کد خبر: 212123 |

تردد وسایل نقلیه سنگین در محور سمنان- فیروزکوه ممنوع شد

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: امروز سوم خرداد به منظور کنترل ترافیک، تردد تریلی و کامیونت باری در محور سمنان - فیروزکوه ممنوع است.

تین نیوز

 رییس پلیس راه استان سمنان گفت: امروز سوم خرداد به منظور کنترل ترافیک، تردد تریلی و کامیونت باری در محور سمنان - فیروزکوه ممنوع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ تقی کبیری با اشاره به افزایش مسافرت‌ها در تعطیلات پیش‌رو به مناسبت عید سعید فطر، ابراز داشت: ممنوعیت تردد در محور سمنان- فیروزکوه به منظور کاهش تصادفات، سفر ایمن هموطنان و کاهش حجم ترافیک از هشت صبح تا ۱۲ نیمه شب اعمال می شود.

وی ادامه داد: با شروع مسافرت‌ها به دلیل تعطیلات روزهای آینده ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان از روز سی و یکم اردیبهشت پرحجم بود.

کبیری تصریح کرد: تیم‌های پلیس تا دهم خرداد با توجه به افزایش سفرها به دلیل تعطیلات روزهای آینده در جاده‌های استان سمنان مستقر هستند و بر امنیت تردد خودروها به ویژه در محور اصلی تهران- مشهد نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بیش از ۶۰ تیم پلیس برای تامین امنیت و سفر بی خطر مسافران در نقاط مختلف جاده‌ها و به طور خاص در نقاط حادثه‌خیز مستقر هستند.

رییس پلیس راه استان سمنان خاطرنشان کرد: پلیس راه این استان با استفاده از دوربین های ثابت و سیار و همچنین حضور ماموران در محورهای مواصلاتی، رفتار رانندگان پرخطر را رصد کرده و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

جاده سمنان-فیروزکوه، یکی از محورهای ارتباطی مهم استان‌های مرکزی با شمال کشور است.

در استان سمنان هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود ۱۵۰ دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • صدرا 0 0

    بله