| کد خبر: 212092 |

◄ راه توسعه استان قزوین بهره بردن از تمام ظرفیت‌ها است

باید توجه داشت راه توسعه استان بهره بردن از تمام ظرفیت‌ها و هم‌افزایی است.

تین نیوز

استاندار قزوین گفت: روز قدس به عنوان نماد حمایت از مستضعان و مقابله با استکبار است و همواره در تاریخ جمهوری اسلامی تا ظهور امام زمان ماندگار خواهد بود.

هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای اداری استان قزوین، افزود: در این جلسه از چهار نماینده‌ای که در مجلس دهم فعالیت کرده‌اند، تقدیر می‌شود که این به معنای پایان کار نبوده و از خدمات این افراد باتجربه در سایر صحنه‌ها بهره می‌بریم.

استاندار قزوین ابراز کرد: نمایندگان منتخب مجلس یازدهم می‌توانند با بسیج تمام ظرفیت‌ها و استفاده از تجربیات نمایندگان گذشته فعالیت کنند، باید توجه داشت راه توسعه استان بهره بردن از تمام ظرفیت‌ها و هم‌افزایی است.

استاندار قزوین با تاکید براینکه راه توسعه استان، بهره بردن از تمام ظرفیت‌ها و هم‌افزایی است؛ گفت: امروز دشمنان تمام ظرفیت خود را بسیج کرده‌اند و در هیچ دوره‌ای از تاریخ در چنین وضعیتی قرار نگرفته بودیم که در کنار اقتصاد، واردات و صادرات حتی دارو نیز تحریم شود

وی  گفت: هنر مدیران باید بسیج ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم باشد تا بتوان مقابل تهدیدها و تحریم‌های دشمنان با موفقیت بیرون آمد.

وی افزود: باید تلاش کنیم اختلافات را در جامعه به رفاقت‌ها تبدیل کنیم تا تمامی تلاش‌ها و زحمات به سازندگی در کشور منجر شود.

وی ادامه داد: اعضای شورای تامین استان برای ایجاد آرامش تلاش می‌کنند، باید دانست ساختن کشور در سایه تعامل و همفکری همه رقم می‌خورد و با تقابل و قرار گرفتن در مقابل هم با مشکل مواجه می‌شویم.

استاندار قزوین بیان کرد: لازم است در سال 99 راهی جدید پیش گرفته و منویات رهبر معظم انقلاب را مبنای عملکرد خود قرار دهیم و نباید با رفتارمان ستون‌های نظام را مورد هجمه قرار دهیم، چرا که دشمن نیز برای مقابله با ما آماده است.

وی اضافه کرد: کشور ظرفیت‌های زیادی دارد که می‌توانیم با اتکا بر آنها خیلی از این مشکلات را از بین ببریم چون ۶۰ تا ۷۰ درصد مشکلات اقتصادی امروز به دست خود ما با سیاسی کاری و توجه نکردن به منافع مردم رقم خورده است.

استاندار گفت: اگر بخواهیم مقابل این توطئه‌ها بایستیم باید از ظرفیت‌های همدیگر استفاده کنیم چون حذف جریان‌های سیاسی منجر به استکبار می‌شود.

جمالی پور افزود: بسیج ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم باید هنر مدیران و مسوولان باشد چون تا ظرفیت‌ها کنار هم قرار نگیرند نمی‌توان گام‌های عملی برای حل مشکلات مردم برداشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.