| کد خبر: 212043 |

پرواز در فرودگاه مهریز، منتظر مجوز سازمان هواپیمایی است

فرماندار مهریز گفت: عملیات اجرایی نخستین فرودگاه اختصاصی در این شهرستان به پایان رسیده و برای فعالیت به همکاری سازمان هواپیمایی در صدور مجوز نیاز دارد.

تین نیوز

فرماندار مهریز گفت: عملیات اجرایی نخستین فرودگاه اختصاصی در این شهرستان به پایان رسیده و برای فعالیت به همکاری سازمان هواپیمایی در صدور مجوز نیاز دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رضا زارع زاده روز چهارشنبه در بازدید از این فرودگاه به اهمیت حمایت از بخش‌خصوصی برای سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: صدور مجوز پرواز این فرودگاه جزو مطالباتی است که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.

وی ادامه داد: فعالیت فرودگاه موجب توسعه و آبادانی و معرفی منطقه،  رفاه  حال مردم و همچنین ایجاد دلگرمی برای بخش‌خصوصی و سرمایه گذاران آن است .

این مسوول به سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: تمام زمینه‌های لازم  برای مشارکت بخش‌خصوصی در اجرای طرح‌های صنعتی و تولیدی در منطقه وجود دارد.

زارع زاده خاطر نشان کرد: همکاری برای اجرای طرح‌های اقتصادی جزو رویکرد دولت و مسوولان منطقه است و امیدواریم امسال شاهد جهش تولید و اشتغال باشیم.    

نخستین فرودگاه اختصاصی یزد با ظرفیت ۵۰ فروند هواپیمای آموزشی در زمینی به مساحت ۹۸ هکتار در این شهرستان تکمیل شد و شامل باند فرود، آشیانه و سه ساختمان اداری با هدف آموزش پروازهای سبک، ۲ نفر و تاکسی پرواز است.

باند فرودگاه به طول هزار و ۶۰۰ متر و با عرض ۲۵ متر مربع که مراحل ساخت آن پایان یافت و شامل ۲ آشیانه در مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ و یک هزار متر مربع است و  سه ساختمان اداری آن با مساحت چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع  است.

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی است .

مهریز شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان ، ۴۶۷ آبادی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.