| کد خبر: 212030 |

محور سنقر - بیستون تا سه سال دیگر چهارخطه می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از اتمام پروژه چهارخطه کردن محور سنقر- بیستون در سه سال آینده به شرط تامین اعتبار مناسب و به موقع برای این پروژه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از اتمام پروژه چهارخطه کردن محور سنقر- بیستون در سه سال آینده به شرط تامین اعتبار مناسب و به موقع برای این پروژه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مسعود شریفی با اشاره به شروع چهار خطه کردن محور سنقر- بیستون از سال ۱۳۹۴، گفت: این محور ۲ شهر مهم استان را به هم متصل می‌کند و ارتقای کیفیت این مسیر مطالبه به حق مردم این شهرها است.

وی افزود: با توجه به لزوم ارتقا کیفیت جاده این مسیر، چهار خطه کردن این محور ۶۰ کیلومتری از چهار سال پیش در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی در ۱۵ کیلومتر از این مسیر انجام و یا در دست اقدام است.

وی اظهار داشت: اکنون از این مسیر ۱۵ کیلومتری، پنج کیلومتر آن زیربار رفته و عملیات اجرایی در ۱۰ کیلومتر دیگر آن در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه از سخت‌ترین بخش مسیر آغاز شده گفت: عملیات چهارخطه کردن این محور از محدوده گردنه "مله ماس" آغاز شده که بخش سخت کار محسوب می شود و هم اکنون ۸۰ درصد عملیات کوه‌بُری انجام شده است.

شریفی تصریح کرد: عملیات چهارخطه کردن مسیر به این شکل است که یک محور ۲ بانده در کنار محور فعلی احداث می‌شود.

وی در خصوص زمان پایان اجرای این پروژه گفت: اگر اعتبارات مناسب و به موقع باشد و شرایط جوی هم مشکل ساز نشود، می توانیم پروژه را ظرف سه سال آینده تحویل دهیم.

استان کرمانشاه در مجموع هشت هزار و  ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.