| کد خبر: 212027 |

ترافیک در جاده هراز سنگین شد

بر اساس گزارش ظهر چهارشنبه مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران ، در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز به عنوان اصلی‌ترین ورودی مازندران از پایتخت سنگین است.

تین نیوز

بر اساس گزارش ظهر چهارشنبه مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران ، در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز به عنوان اصلی‌ترین ورودی مازندران از پایتخت سنگین است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، طبق گزارش مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران هم اکنون ترافیک در محدوده سه راهی چلاو و پیچ پرن جاده هراز در مسیر شمال به جنوب سنگین و تردد به کندی امکان پذیر است .

همچنین تردد خودرویی در محدوده های بائیجان ، زیارو ، شاهاندشت ، پلور و آب اسک جاده هراز در مسیر ورودی به استان مازندران پرحجم و به صورت لحظه ای سنگین می باشد. 

بر اساس گزارش راهداری مازندران ترافیک خودرویی محور کندوان نیز در محدوده های پل زنگوله ، هزار چم ، تونل و سیاه بیشه پرحجم است. 

بنابر این گزارش ترافیک خودرویی باقی محورهای استان مازندران از جمله کندوان، سوادکوه، کیاسر و همچنین ورودی های شرقی و غربی استان عادی و روان است. 

گزارش ها نشان می دهد که ترافیک جاده هراز به دلیل تعداد بالای ورود مسافر به استان می باشد که با توجه به تعطیلات عید فطر در ابتدای هفته آینده ، پیش بینی می شود در روزهای پیش رو با حجم بالای ترافیکی در جاده های مازندران مواجه باشیم.

همچنین پیش بینی می شود با توجه به تعطیلات کرونایی در سه ماه گذشته و کاهش محدودیت ها در هفته های گذشته بر موج مسافران به خطه شمال کشور افزوده شود. 

جاده هراز یا جاده ۷۷ مهم ترین و کوتاه ترین مسیر ورودی مازندران از پایتخت کشور است که از شهر رودهن در جنوبی ترین نقطه جاده آغاز و به شهر آمل در شمالی ترین نقطه خود ختم می شود. 

حدود  ۱۱۰ کیلومتر از مسیر حدود ۱۴۰  کیلومتری جاده هراز جزو حوزه استحفاظی شهرستان آمل است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.