| کد خبر: 212025 |

۲۰ خرداد، ٖآخرین مهلت دریافت دفترچه اقساط وام مسکن مهر

متقاضیان مسکن مهر چنانچه اقدام به دریافت دفترچه اقساط خود نکنند تا ۲۰ خرداد ماه نرخ سود تسهیلات آنها از ۴ درصد به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

تین نیوز

متقاضیان مسکن مهر چنانچه اقدام به دریافت دفترچه اقساط خود نکنند تا ۲۰ خرداد ماه نرخ سود تسهیلات آنها از ۴ درصد به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، مدیرعامل این شرکت از ضرب الاجل وزارت راه و شهرسازی در تعیین و تکلیف فروش اقساطی واحد های مسکن مهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه شرکت عمران شهرهای جدید کشور، تعداد متقاضیانی که اقدام به دریافت دفترچه اقساط نکرده اند نرخ سود تسهیلات وام مسکن مهرآنها افزایش می یابد.

علی مقاتلی افزود: متقاضیان مسکن مهر چنانچه اقدام به دریافت دفترچه اقساط خود نکنند تا ۲۰ خرداد ماه نرخ سود تسهیلات آنها از ۴ درصد به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه مسکن مهر شهر جدید عالیشهر به اتمام رسیده و ۳۸۶۳ واحد مسکونی مهر افتتاح و تحویل متقاضیان شده گفت: از این تعداد ۳۴۳ واحد فاقد کارت اقساط می باشند و تاکنون به بانک مسکن مراجعه ننموده اند.

مقاتلی گفت: از دلایل عدم دریافت دفترچه اقساط توسط متقاضیان مسکن مهر اختلاف بین اعضا و تعاونی ها می باشد و با توجه به اینکه برخی از متقاضیان در واحد سکونت داشته به دلایلی از دریافت دفترچه اقساط خودداری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اظهار داشت: افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر از ۴ درصد به ۱۸ درصد برای متقاضیانی است که واحد خود را تحویل نمی‌گیرند و یا اقدامی برای دریافت دفترچه اقساط نمی‌کنند و طبق مصوبه بانک مسکن و هماهنگی وزارت راه و شهرسازی تا ۲۰ خردادماه عملیاتی خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.