| کد خبر: 212023 |

پروازهای مسافری فرودگاه پیام افزایش می‌یابد

نشست هم اندیشی دفاتر هواپیمایی کشور با حضور مدیر عامل فرودگاه پیام، رئیس انجمن دفاتر خدمات گردشگری و مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری با هدف توسعه پروازهای مسافری این فرودگاه برگزار شد.

تین نیوز

نشست هم اندیشی دفاتر هواپیمایی کشور با حضور مدیر عامل فرودگاه پیام، رئیس انجمن دفاتر خدمات گردشگری و مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری با هدف توسعه پروازهای مسافری این فرودگاه برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فرودگاه بین المللی پیام، نشست هم اندیشی با هدف هم افزایی بین دفاتر و آژانس‌های هواپیمایی برای توسعه پروازهای مسافری فرودگاه پیام و همچنین بررسی راهکارهای لازم برای تقویت بخش مسافری فرودگاه و استفاده بهینه از ظرفیت موجود این فرودگاه برگزار شد.

در این جلسه نادر ثناگو مطلق مدیرعامل فرودگاه پیام ضمن ارائه گزارشی از فرایند اخذ مجوزهای لازم و کسب استانداردهای لازم برای پروازهای مسافری فرودگاه پیام گفت: برای توسعه پروازهای فرودگاه پیام از ظرفیت سرمایه گذار خارجی استفاده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری و حضور جدی دفاتر هواپیمایی مستقر در استان البرز و تهران نسبت به توسعه پروازها اقدام شود.

در این جلسه باریکانی مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای توسعه پروازهای فرودگاه پیام خاطرنشان کرد: سازمان هواپیمایی کشوری امکانات لازم را برای تحقق این مهم به کار گرفته و امیدوار هستیم به زودی شاهد رونق گرفتن پروازهای مسافری در استان البرز و فرودگاه بین المللی پیام باشیم.

همچنین محمدی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز از اعلام آمادگی این اداره کل برای پیگیری مطالبات دفاتر هواپیمایی خبر داد و گفت: اتفاق بزرگی در استان رخ داده است که در حوزه گردشگری هم آثار خوبی خواهد داشت بنابراین این موضوع نیازمند حمایت و حراست برای رسیدن به هدف غایی است.

وی ادامه داد: قطعاً جلساتی با استانداری البرز برای برنامه ریزی توسعه پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیام برگزار خواهیم کرد.

در ادامه، حرمت الله رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ضمن بیان اینکه توسعه پروازها موجب رونق کسب و کار دفاتر هواپیمایی خواهد داشت گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هم بستگی و هم دلی برای تحقق آرزوی دیرینه شهروندان استان البرز است و تمام دفاتر هواپیمایی‌های استان باید از ظرفیت ایجاد شده در فرودگاه پیام استفاده کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسام 0 0

    الان سه سال است که دائما اعلام میشه پروازهای مسافری فرودگاه پیام افزایش می‌یابد ولی بجز دو پرواز نصفه و نیمه به شهرهای مشهد و کیش که آن هم دائما متوقف میشه هیچ اتفاق خاصی نیفتاده