| کد خبر: 211974 |

لزوم حمایت های مالی از کارخانه‌های داخلی سازنده واگن از محل تبصره

مدیر کارخانه شرکت واگن پارس گفت: ضرورت دارد دولت از محل تبصره 18 و وجوه اداره شده حمایت‌های مالی از کارخانه‌های داخلی تولید واگن داشته باشد.

تین نیوز

مدیر کارخانه شرکت واگن پارس گفت: ضرورت دارد دولت از محل تبصره 18 و وجوه اداره شده حمایت‌های مالی از کارخانه‌های داخلی تولید واگن داشته باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  فارس، مراسم ورود 88 دستگاه انواع ناوگان ریلی شامل لوکوموتیو ، واگن باری، واگن مسافری تولید داخل به شبکه ریلی امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل را‌ه‌آهن، مدیران عامل شرکت‌های ریلی و مدیران کارخانجات سازنده واگن در داخل کشور برگزار شد.

در این مراسم مدیر کارخانه شرکت واگن پارس اظهار داشت: امروز تولید 700 دستگاه انواع ناوگان ریلی باری و مسافری در برنامه شرکت است.

صفاری ادامه داد: در ماه جاری 30 دستگاه لوکوموتیو باری و 2 دستگاه لوکوموتیو مسافری تولید کردیم.

وی افزود: 70 دستگاه واگن باری، 4 دستگاه واگن مسافری، 12 دستگاه واگن بازسازی شده، یک دستگاه لوکوموتیو و دو دستگاه ترنست در حال حاضر در واگن‌پارس در حال تولید است که بخش اعظم آن خرداد ماه تحویل می‌‌شود.

وی اضافه کرد: توقع داریم حمایت‌های مالی از محل تبصره 18 و وجوه اداره شده و ... به صورت ویژه برای شرکت‌های واگن‌ساز داخلی دیده شود.

مدیر کارخانه شرکت واگن پارس با اشاره به هدف‌گذاری وزارت راه و شهرسازی برای تولید 2 هزار دستگاه انواع ناوگان ریلی در سال جاری گفت: آمادگی خود را برای تحقق 60 تا 70 درصد این هدف در حوزه تولید ناوگان اعلام می‌کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.