| کد خبر: 211958 |

ریزش کوه محور درام به نوکیان در شهرستان طارم را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، از ریزش کوه در محور درام به نوکیان در شهرستان طارم خبر داد و گفت: بارش‌های اخیر و همچنین رانش موجب ریزش کوه شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، از ریزش کوه در محور درام به نوکیان در شهرستان طارم خبر داد و گفت: بارش‌های اخیر و همچنین رانش موجب ریزش کوه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، عبدالحسین علی اکبری با اشاره به ریزش کوه در محور درام به نوکیان در شهرستان طارم طی شامگاه دوشنبه و روزجاری، گفت: بارش‌های اخیر و همچنین رانش موجب ریزش کوه شده است و راهداران در محل حضور دارند.

وی با بیان اینکه با تلاش راهداران طی دو روز آینده این محور بازگشایی می‌شود، اظهار کرد: از رانندگان درخواست می‌شود در این مسیر تردد نکنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، گفت: این محور بیش از ۱۴ کیلومتر طول دارد.

علی اکبری از روکش آسفالت آزاد راه زنجان قزوین خبر داد و افزود: برای اصلاح و ترمیم ۱۳۳ کیلومتر از محور زنجان قزوین ۱۲۸ هزار تن آسفالت مورد نیاز است و عملیات لکه گیری آسفالت ۱۰۵ کیلومتر ازآزادراه زنجان – قزوین، روکش ۱۳ کیلومتر از باند جنوبی این محور با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی در حال اجراست.

وی تاکید کرد: برای ارتقا ایمنی آزاد راه زنجان قزوین نصب بلوک مفصلی میانه راه و اجرای روشنایی نقاط مه گیر نیز درحال اجرا است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.