| کد خبر: 211954 |

◄ تجمع ثبت‌نام کنندگان خودرو مقابل «سایپا دیزل» + فیلم

در حالی که روز گذشته حکم هفت سال حبس مدیرعامل سابق سایپا به جرم مشارکت در اخلال نظام توزیعی به هفت سال حبس منتشر شده، کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز فیلمی از تجمع اعتراضی ثبت نام کنندگان در طرح نوسازی سایپا دیزل منتشر کرده‌اند.

تین نیوز

در حالی که روز گذشته حکم هفت سال حبس مدیرعامل سابق سایپا به جرم مشارکت در اخلال نظام توزیعی منتشر شده، کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز فیلمی از تجمع اعتراضی ثبت نام کنندگان در طرح نوسازی سایپا دیزل منتشر کرده‌اند.

به گزارش تین نیوز، صبح روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری رای اخلال گران در بازار خودرو را اعلام کرد که بر اساس آن مهدی جمالی مدیرعامل سابق سایپا به جرم مشارکت در اخلال در نظام توزیعی به هفت سال و رضا تقی زاده ماکویی معاون سابق بازاریابی سایپا و حسن هشترودی رئیس سابق حراست کل سایپا به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیعی به 15 سال حبس و 61 ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

این در حالی است که روز یکشنبه 28 اردیبهشت ثبت نام کنندگان در طرح نوسازی کامیون‌های فرسوده سایپا دیزل با تجمع در مقابل ساختمان این شرکت، فریاد دادخواهی نسبت به عدم دریافت کامیون‌های خریداری شدە پس از چهار سال سردادند.

معترضان معتقدند کامیونهای ۴۰۰ میلیونی پیش خرید شدە، امروز در بازار آزاد به چند میلیارد فروخته می‌شوند.

همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی عنوان کرده‌اند تجمع کنندگان به در شرکت سایپا دیزل نیز هجوم برده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این چندمین بار است که خریداران کامیون‌های سایپا دیزل دست به تجمع اعتراضی می‌زنند.

پیش از این و در سال گذشته نیز رانندگانی که در طرح نوسازی خودرو‌های فرسوده شرکت کرده‌ بودند به دلیل عدم تحویل خودروهایشان توسط سایپا دیزل تجمعاتی در مقابل مجتمع قضایی شهید مفتح تهران، شرکت سایپا دیزل، وزارت صنعت برگزار کرده و تحویل خودرو‌هایی که سال‌ها از موعود تحویل‌شان می‌گذرد را مطالبه کرده بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین بیگی 0 0

    سلام زندان برای خلافکاران برای ما که سه ساله ماشین بهمون نداده نون اب نمیشه فکری برای مال باختگان بکنید..نه داخل کاغذ بازی دولت سایپا دادگاه تعزیرات مردم سرگردان کنید