| کد خبر: 211940 |

سقوط مرگبار راننده بداقبال به «تاریکدره»

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف جسد مرد ۴۰ ساله البرزی در «تاریکدره» همدان خبر داد.

تین نیوز

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف جسد مرد ۴۰ ساله البرزی در «تاریکدره» همدان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ جمشید باقری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح خبر مطرح کرد: عصر روز گذشته شهروندان به محض مشاهده یک خودروی متلاشی شده در تاریکدره به مأموران اطلاع می دهند و همکاران ما بلافاصله به محل حادثه اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه همکاران ما پس از یک ساعت و نیم تلاش به علت صعب العبور بودن منطقه، موفق به خارج کردن جنازه از دره می شوند، افزود: این فرد ۴۰ ساله که ظاهراً از استان البرز به شهرستان تویسرکان مسافر آورده بود، برای بازگشت جاده کوتاه تویسرکان-گنجنامه را برگزیده و احتمالاً به علت بلد نبودن از مسیر منحرف و دچار واژگونی شده و به دره سقوط می کند.

باقری با بیان اینکه خودروی سمند این فرد به شدت متلاشی شده بود و با زحمت به بالا کشیده شد و به علت صعب العبور بودن توسط خودروی نیروی انتظامی به پارکینگ انتقال یافت، تصریح کرد: دیشب دادستان کشیک در محل حادثه حاضر شد و دستور رسیدگی به موضوع را صادر کرد بنابراین کارشناسان پلیس راهور و پلیس راه تیمی تشکیل داده و بر سر صحنه تصادف حاضر می شوند تا علت واژگونی را مورد بررسی قرار دهند ضمن اینکه معاینه فنی خودرو نیز به منظور تشخیص علت حادثه انجام می گیرد. 

وی با اشاره به تحویل جسد به پزشکی قانونی، ادامه داد: با توجه به اینکه یک خانواده مفقود شدن پسرشان را به پلیس آگاهی گزارش کرده بودند، پزشکی قانونی به دنبال تطابق دادن مشخصات ارائه شده با جسد کشف شده هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در بخش دیگری از تصادف شدید یک دستگاه خودروی پژو پارس با یک مینی بوس در بلوار ارم شهر همدان خبر داد و گفت: ساعت یک بامداد راننده پژو پارس با سه سرنشین از پشت به یک دستگاه مینی بوس برخورد می کند.

وی با بیان اینکه یک خانم ۲۷ ساله در جا فوت می کند و دو سرنشین دیگر که خانم و آقا هستند، دچار جراحت می شوند، اعلام کرد: فقط سرنشینان خودروی پژو آسیب دیده و علت حادثه در دست بررسی است.  

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان همدان نیز درباره کشف جسد در تاریکدره به ایسنا گفت: دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ نیروی انتظامی از طریق خط ۱۱۲ (ندای امداد) با ما ارتباط برقرار کرده و واژگونی یک دستگاه خودروی سمند به رنگ مشکی و سقوط به دره در جاده پیست اسکی را اعلام می کند.

حمید عرفی‌یگانه با بیان اینکه بلافاصله امدادگران هلال احمر به محل حادثه اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: یک فوتی در صحنه حادثه و حدود ۱۰ متری ماشین پیدا شده بود که با کمک ارگان های نیروی انتظامی، اورژانس، پلیس راه و آتش نشانی به پزشکی قانونی منتقل شد و عملیات امدادونجات در سال ۲۳:۴۵ دقیقه به پایان رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.