| کد خبر: 211917 |

ازسرگیری پرواز بزرگترین ایرلاین فنلاند از دو ماه آینده!

شرکت هواپیمایی فین ایر فنلاند به تازگی اعلام کرده که برنامه های پروازی خود به اروپا و آسیا را تا دو ماه دیگر از سر خواهد گرفت.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی فین ایر فنلاند به تازگی اعلام کرده که برنامه های پروازی خود به اروپا و آسیا را تا دو ماه دیگر از سر خواهد گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا، فین ایر، شرکت هواپیمایی حامل پرچم فنلاند به تازگی با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرده که قصد دارد پروازهای مسافری و تجاری خود را به صورت تدریجی به حالت عادی بازگرداند و تا دو ماه آینده یعنی ژوئیه ۲۰۲۰، بسیاری از خطوط پروازی خود به مقاصد اروپایی و آسیایی را فعالسازی و راه اندازی کند.

این بدان معناست که این ایرلاین فنلاندی قصد دارد ۳۰ درصد از ظرفیت پروازی خود را از ژوئیه از سر بگیرد.

طبق گزارش وب‌سایت simpleflying، در ماه گذشته میلادی یعنی آوریل ۲۰۲۰، شرکت هواپیمایی فین ایر که بزرگترین ایرلاین فعال و مستقر در کشور اروپایی شمالی فنلاند به شمار می‌روند، تنها از ۵ درصد از ظرفیت پروازی خود استفاده کرده که به نظر می رسد تا ماه ژوئن نیز اوضاع به همین منوال پیش خواهد رفت.

اما از آنجایی که این ایرلاین فنلاندی نیز همچون بسیاری دیگر از شرکت‌های هواپیمایی فعال در سراسر جهان که به شدت تحت تاثیر و تبعات منفی ناشی از شیوع گسترده و پاندمی کرونا قرار گرفته اند، با مشکلات و بحران های مالی هنگفت و متعددی روبرو شده است که مجبور خواهد بود برای برون رفت از این بحران، برنامه پروازی خود را به طور تدریجی به حالت عادی بازگردانده و پروازهای مسافری داخلی و بین المللی خود به مقاصد پر رفت و آمد و پرطرفدار همچون اروپا و آسیا را از سر بگیرد.

انتهای پیام

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.