| کد خبر: 211860 |

حریق گسترده درکارخانه چسب قم اطفا شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به حریق گسترده دریکی از کارخانه های تولید چسب در بلوار شهید خداکرم استان گفت: این حریق با حضور ۴۰ آتش نشانی و ۱۳ دستگاه عملیاتی دقایقی پیش اطفا شد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به حریق گسترده دریکی از کارخانه های تولید چسب در بلوار شهید خداکرم استان گفت: این حریق با حضور ۴۰ آتش نشانی و ۱۳ دستگاه عملیاتی دقایقی پیش اطفا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حمید کریمی روز دوشنبه درحاشیه عملیات اطفا حریق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: در ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز حریق در یکی از کارخانه های تولید چسب به مرکز آتش نشانی قم اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: به دلیل حجم آتش سوزی گزارش شده، بلافاصله ۸ دستگاه اطفا حریق عملیاتی و ۳ دستگاه آب پاش و ۲ دستگاه آب پاش شهرداری و همچنین یک دستگاه لودر به همراه ۴۰ آتش نشان به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی قم اظهار داشت: به دلیل وجود مواد اشتعال زا در این کارخانه، حریق با سرعت زیاد گسترش یافته و تلاش کارگران برای خاموش کردن این آتش سوزی به نتیجه ای نرسید و حریق به سرعت به سه سوله این کارخانه سرایت کرد.

کریمی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه هیچ مصدوی در پی نداشت، گفت: با سرعت عمل آتش نشانان، حریق به سرعت کنترل و اجازه سرایت به چهارمین سوله داده‌نشد و هم اکنون حریق به طور کامل مهار و اطفا شده‌است.

وی اظهارداشت: کار لکه‌گیری شعله‌های برجای مانده و مستعد شعله‌ورسازی مجدد درحال انجام است که با اتمام این عملیات، امکان براورد خسارت های وارده به این واحد تولیدی فراهم می‌شود.

 ۲ هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در قم وجود دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۲۵۶ واحد مربوط به صنایع کوچک، ۷۵ واحد مربوط به صنایع متوسط و ۶۳ واحد مربوط به صنایع بزرگ است؛ همچنین بیش از ۵۳ هزار تن به صورت مستقیم در واحدهای صنعتی استان فعالیت می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.