| کد خبر: 211820 |

لغو محدودیت تردد شبانه در آزادراه تهران-شمال در تعطیلات عید فطر

بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور، محدویت تردد شبانه در قطعه یک آزاد راه تهران شمال در آستانه تعطیلات عید فطر و همچنین در ایام تعطیلات رسمی لغو شد.

تین نیوز

بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور، محدویت تردد شبانه در قطعه یک آزاد راه تهران شمال در آستانه تعطیلات عید فطر و همچنین در ایام تعطیلات رسمی لغو شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بر اساس اطلاعیه  این مرکز، آزادراه تهران - شمال ( قطعه یک)، واقع دراستان تهران، از تاریخ۲۰ فروردین تا قبل از تعطیلات عید فطر، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیل تجهیزات جانبی، مسدود بوده و تردد از جاده‌های جایگزین کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می شود.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت – قزوین خبر می‌دهد؛ همچنین جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر  می‌دهد.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

همچنین در شبانه ‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار۲۹۸ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۳ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷.۹ اوج تردد بین ساعت ۱۸تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.