| کد خبر: 211702 |

فرودگاه امام خمینی(ره) به قطب صنایع خلاق بدل می‌شود

منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای به پایگاه توسعه صنایع فرهنگی و خلاق در کشور تبدیل می‌شود.

تین نیوز

منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای به پایگاه توسعه صنایع فرهنگی و خلاق در کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز ارتباطات واطلاع رسانی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای امضا کردند.

این سه نهاد در این تفاهم نامه بر توسعه همکاری‌ها در زمینه گسترش شرکت‌های خلاق و شتابدهنده‌ها تاکید کردند.

همکاری در تسهیل مقررات فعالیت شتاب دهنده‌ها و شرکت‌های خلاق در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و همکاری در توسعه شتابدهنده‌های تخصصی صنایع فرهنگی و خلاق از دیگر مواردی است که سه طرف توافق کردند برای تحقق آن تلاش کنند،

همچنین این سه نهاد در این تفاهم نامه متعهد شدند که تلاش‌های خود را در جهت توسعه بازار محصولات و خدمات تولید شده در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)   به سایر مناطق آزاد کشور به کار ببرند.

حمایت مالی و مشارکت در توسعه شتابدهنده‌های تخصصی صادراتی و گروه‌های فعال در صنایع فرهنگی و خلاق و اعطاء مجوز فعالیت شتابدهنده‌های مورد نیاز منطقه آزاد فرودگاه امام خمینی (ره) از جمله دیگر مسائلی است که در این تفاهم نامه گنجانده شده است.

بر اساس این تفاهم نامه، منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تلاش خواهد کرد تا برای تامین زیرساخت و تخصیص فضای مناسب جهت استقرار تمامی عناصر فعال در اکوسیستم صنایع فرهنگی و خلاق، امکانات لازم را اختصاص دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.