| کد خبر: 211692 |

انتقاد یک فعال حمل و نقلی

◄ زیان رانندگان با حضور شرکت‌های حمل‌ونقلی در نوسازی ناوگان

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارگری رانندگان کامیون‌های یخچال دار خراسان رضوی گفت: تنها راه اجرای عدالت در نوسازی ناوگان ،معرفی خود مالکین متقاضی نوسازی توسط شرکت‌های تعاونی حمل‌ونقل و سازمان‌دهی این سرمایه‌گذاران در تعاونی‌های حمل‌ونقل است.

تین نیوز

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارگری رانندگان کامیون‌های یخچال دار خراسان رضوی گفت: تنها راه اجرای عدالت در نوسازی ناوگان ، معرفی خود مالکین متقاضی نوسازی توسط شرکت‌های تعاونی حمل‌ونقل و سازمان‌دهی این سرمایه‌گذاران در تعاونی‌های حمل‌ونقل است.

به گزارش تین نیوز، اجرای طرح نوسازی ناوگان‌ درون‌شهری و برون‌شهری آغازشده است و شرکت‌های حمل‌ونقلی، تولیدکننده‌های خودرو، شرکت‌های لیزینگ و واردت و همچنان راننده‌ها مجوز واردات ناوگان سه سال ساخت اروپایی را دارند.

محسن متقین فعال و رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارگری رانندگان کامیون‌های یخچال دار خراسان رضوی در این باره در شبکه های اجتماعی نوشت: اگر هزینه سرمایه‌گذاری و واردات کامیون‌های دست‌دوم با سه سال کارکرد توسط خود مالک تأمین شود و واردات آن توسط شرکت‌های تعاونی حمل‌ونقلی صورت پذیرد، آن رانندگان سرمایه‌گذار، سهامدار شرکت‌ها خواهند بود و هریک از آنان در انتخاب مدیران اجرایی و نیز سود عملکرد شرکت‌هایشان شریک خواهند بود.

وی افزود: هنگامی‌که یک خود مالک تمامی هزینه‌های نوسازی ناوگان را شخصاً به عهده می‌گیرد، شرکت‌های حمل‌ونقل خصوصی بدون اینکه حتی یک ریال برای نوسازی ناوگان هزینه کنند این کامیون‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهند درحالی‌که این به ضرر رانندگان است.

وی با انتقاد از شرکت‌های تعاونی حمل‌ونقل گفت: با توجه به اینکه کمتر از یک هفته به آغاز ثبت‌نام و ثبت سفارش برای واردات این کامیون‌ها باقی ست جامعه خود مالکین حمل کالا در شگفتی و تعجب است که چرا بالاترین تشکل متولی تصمیم‌گیری شرکت‌های تعاونی حمل‌ونقل بار کشور یعنی اتحادیه‌های استانی و سراسری همچنان بی‌تفاوت بوده وهیچگونه اظهارنظری در این خصوص نکرده‌اند؟

متقین اظهار کرد: جامعه حمل‌ونقل کامیون داران خود مالک که تأمین‌کنندگان اصلی سرمایه برای اجرای نوسازی ناوگان خواهند بود  مخالف واردات کامیون توسط شرکت‌های حمل‌ونقل بدون مشارکت در تأمین مالی توسط این شرکت‌ها است.

ای فعال حوزه حمل‌ونقل گفت: تنها راه اجرای عدالت در نوسازی ناوگان ،معرفی خود مالکین متقاضی نوسازی توسط شرکت‌های تعاونی حمل‌ونقل و سازمان‌دهی این سرمایه‌گذاران در تعاونی‌های حمل‌ونقل است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن متقین 0 0

    ضمن تشکر از درج مطالب مذکور یادآور میشوم که ،
    درجمله ذیل کلمه تعاونی های حمل ونقل در متن چاپ شده از قلم افتاده که مفهوم و معنی کاملا متفاوتی را به ذهن خواننده القاء خواهد نمود .
    تشکر
    اگر هزینه سرمایه‌گذاری و واردات کامیون‌های دست‌دوم با سه سال کارکرد توسط خود مالک تأمین شود و واردات آن توسط شرکت‌های(تعاونی ) حمل‌ونقلی صورت پذیرد، آن رانندگان سرمایه‌گذار، سهامدار شرکت‌ها خواهند بود و هریک از آنان در انتخاب مدیران اجرایی ونیز سود عملکرد شرکت‌هایشان شریک خواهند بود.

  • منصور 0 0

    سلام. با این قیمتها دیگه تموم شد ماشینو.ماشین داریو.شوفری..وای بحال کسی که دیگه کاری نمیتونه انجام بده بغیر از این