| کد خبر: 211600 |

ماسک لاکچری چند؟

این روزها تقریبا چهره همه شهرها با ماسک پوشیده شده و با ادامه شیوع ویروس کرونا کم کم شکل‌های متنوع‌تری از ماسک در سطح شهر دیده می‌شود؛ حتی برای عروس‌ها!

تین نیوز

این روزها تقریبا چهره همه شهرها با ماسک پوشیده شده و با ادامه شیوع ویروس کرونا کم کم شکل‌های متنوع‌تری از ماسک در سطح شهر دیده می‌شود؛ حتی برای عروس‌ها!

به گرارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مراجع فروش کالاهای به اصطلاح لاکچری، فضای اینستاگرام است که حالا این روزها هشتگ ماسک لاکچری‌ هم به محصولات لوکس آن اضافه شده است و انواع و اقسام ماسک‌ها از جمله ماسک عروسکی، چرم، گلدوزی یا روبان دوزی، ماسک ست با شال یا شیلد و حتی ماسک عروس در آن به فروش می رسد.

انواع و اقسام ماسک‌های "لاکچری" بزرگسال مانند ماسک‌های پارچه‌ای طرح‌دار، گلدوزی و روبان‌دوزی در صفحات مجازی اینستاگرام ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین ماسک عروسکی مخصوص کودکان هم ۱۹ تا ۲۵ هزار تومان قیمت دارد.

ترکیب ماسک و ...

اما کالاهای لوکس‌تر مثل ست ماسک و شال هم که به نظر می‌رسد هیچ استانداردی در تهیه ماسک آن رعایت نشده وجود دارد که قیمت آن حدود ۱۴۰ هزار تومان است و ماسک این مجموعه هم به تنهایی ۴۸ هزار تومان فروخته می‌شود.   

برخی هم با دوختن روبان همرنگ با پارچه ماسک به شیلد، این مجموعه را حدود ۵۵ هزار تومان می‌فروشند.

ماسک چرم؛ ۱۸۹ هزار تومان

برخی صفحات مجازی هم ماسک‌های چرم متنوعی عرضه می‌کنند که شکل‌های ساده آن ۱۹ تا ۳۰ هزار تومان و شکل‌های خاص چند لایه آن حدود ۱۸۹ هزار تومان قیمت دارد.

 ماسک عروس چند؟

در نهایت به نظر می‌رسد تداوم شیوع ویروس کرونا باعث شده شهروندان به دنبال راه‌هایی جدید برای برگزاری مراسم و جشنهای خود باشند و به نحوی به شرایط عادی زندگی برگردند. برای مثال ادمین یکی از صفحات می‌گوید که برای عروس‌ها سفارش ماسک قبول می‌کند و یک مدل ماسک عروس مرواریددوزی شده را هم که برای مراسم عقد یک عروس تهیه کرده حدودا به قیمت ۲۳۰ هزار تومان عرضه می‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.