| کد خبر: 211590 |

شلوغی جاده‌های منتهی به شمال؛ ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین

مقام مسؤول مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر ترافیک در محور کندوان بین بیلقان تا کندر و محدوده تونل کندوان، سنگین است.

تین نیوز

 مقام مسؤول مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر ترافیک در محور کندوان بین بیلقان تا کندر و محدوده تونل کندوان، سنگین است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور کندوان حدّفاصل بیلقان تا کندر و محدوده تونل کندوان سنگین است.

وی اضافه کرد: دوربین های نظارت تصویری در محورهای فیروزکوه و هراز، آزادراه تهران-شمال و آزادراه رشت قزوین تردد روان نشان می دهد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه بارش خاصی در محورهای منتهی به شمال کشور نداریم، گفت: در حال حاضر در آزادراه کرج-قزوین بین پل فردیس تا پایانه شهیدکلانتری ترافیک نیمه سنگین است.

وی اضافه کرد: آزادراه تهران ـ شمال در منطقه یک تا پیش از تعطیلات عید فطر هر روز از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد غیر از ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تکمیل تجهیزات جانبی مسیر، مسدود و مسیر جایگزین محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه است.

* جاده ها بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ شلوغ تر هستند

محرابی نیا اظهار داشت: طبق اطلاعات ۲۳۰۵ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، کل تردد ثبت شده در جاده ها  نسبت به روز قبل ۰.۳ درصد افزایش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۱۷.۵ درصد بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

* آزادراه کرج ـ تهران با ۱۳۱ هزار تردد شلوغ‌ترین جاده کشور

وی اظهار داشت: درشبانه روز گذشته آزادراه کرج ـ تهران با بیش از ۱۳۰ هزار و ۷۶۰ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده کشور بود و پس از آن آزادراه‌های کرج ـ قزوین و تهران ـ کرج بیشترین ترافیک را داشتند.

* جاده های هراز و کندوان فردا ۲۶ اردیبهشت یک‌طرفه می‌شود

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۷ اردیبهشت در محورهای هراز، کندوان، فیروز کوه و جاده تهران ـ سمنان ـ مشهد ممنوع است.

وی گفت: در محور کندوان نیز تردد خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۲۶ اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در صورت اعلام پلیس را در محل تردد از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

محرابی نیا ادامه داد: تردد خودرو از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز جمعه ۲۶ اردیبهشت از رودهن به آمل ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راه در محل تردد از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز جمعه از آبسک به سمت رودهن یکطرفه است.

* تردد کامیون در هراز و کندوان ممنوع است

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: درمحور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است و تردد کامیون‌ها غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ دو روز آینده ممنوع است، همچنین در محور کندوان تردد تریلر و کامیون کماکان ممنوع است.

* جاده های مسدود به دلیل نداشتن ایمنی

محرابی نیا بیان کرد: در حال حاضر ۱۰ جاده به دلیل نداشتن ایمنی ممنوع است که در این باره می‌توان به محورهایی نظیر محور شهداد-نهبندان، محور سی سخت-پادنا، جاده قزوین ـ همدان، محور رودبار ـ قلعه گنج، جاده رودبار ـ کهنوج، محور خرم آباد ـ پلدختر و آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار به توتکابن اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.