| کد خبر: 211555 |

◄ انتقاد از مسئولان صنفی برای مبلغ حق توقف کامیون‌ها

یک فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا با ارایه نرخ تخت‌های بیمارستانی در مدت 24 ساعت به مقایسه آن با مبلغ حق توقف کامیون‌ها پرداخت.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا با ارایه نرخ تخت‌های بیمارستانی در مدت 24 ساعت به مقایسه آن با مبلغ حق توقف کامیون‌ها پرداخت.

به گزارش تین نیوز، نوید خیرمند گفت: قابل توجه توافق کنندگان حق توقف کامیون، این نرخ یک تخت 100 کیلوگرمی برای استفاده بیمار در طی مدت زمان 24 ساعت در یکی از بیمارستان‌های سطح اصفهان است.

نرخ تخت بیمارستانی

وی افزود: یک اتاق خصوصی نهایتاً 12 متر مربعی که با اغراق متری 20 میلیون سرمایه اولیه داشته و نهایت سرمایه 240 ملیون تومان است (قیمت برای یک اتاق محاسبه شده)، برای قرار گرفتن در خدمت بیمار حدود 900 هزار تومان است. ضمنا لحظه پذیرش تا لحظه خروج محاسبه می‌شود و روزهای بستری ملاک است نه ساعات حضور!!! (قیمت‌ها مربوط به اتاق است و خدمات دیگر جداگانه محاسبه می‌شود)

خیرمند خطاب به مسئولان صنفی مرتبط با رانندگان و کامیونداران که در مورد حق خواب کامیون‌ها با نمایندگان صنفی شرکت‌های حمل و نقل توافق کرده‌اند، عنوان کرد: شما طبق چه فرمولی حق توقف برای 42 متر مربع کشنده (18 متر طول و 2.5 متر عرض) با 22 تا 28 تن بار و ارزش مالی میانگین 1.5 میلیارد تومان را کمتر از 500 هزار تومان تعیین و تصویب کردید؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.