| کد خبر: 211540 |

میزان وام کرونایی ایرلاین ها مشخص شد

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه تسهیلات حمایتی از شرکت‌ها در مرحله ابلاغ بانک مرکزی به بانک عامل است، گفت: رقم این تسهیلات از سوی دولت 2400 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

تین نیوز

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه تسهیلات حمایتی از شرکت‌ها در مرحله ابلاغ بانک مرکزی به بانک عامل است، گفت: رقم این تسهیلات از سوی دولت 2400 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش تین نیوز، مقصود اسعدی سامانی درباره آخرین وضعیت تسهیلات حمایتی دولت از شرکت‌های هواپیمایی که مقرر بود به دلیل شیوع کرونا و رکود کسب و کار پرداخت شود، توضیح داد: طبق وعده دولت مقرر است تا پایان ماه جاری این تسهیلات پرداخت شود.

وی با بیان این که حمل و نقل هوایی و همچنین گردشگری از کسب و کارهایی بود که در شیوع کرونا بسیار آسیب دید، گفت:‌ شرکت‌های هواپیمایی داخلی تلاش کردند، در دوارن شیوع کرونا به هیچ وجه تعدیل نیرو نداشته باشند، در حالی که در بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی دنیا ما شاهد تعدیل نیرو به دلیل شیوع کرونا بودیم؛ امیدواریم این تسهیلات طبق وعده دولت پرداخت شود، تا شرکت‌های هواپیمایی مجبور به تعدیل نیرو نباشند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اظهار داشت: اسامی شرکت‌های هواپیمایی برای دریافت تسهیلات حمایتی به دلیل رکود ناشی از شیوع کرونا به وزارت راه و شهرسازی ارسال شد و رقم مورد نیاز هر شرکت نیز اعلام شد. مراحل تصویب انجام شده است و در مرحله بانک مرکزی و ابلاغ بانک مرکزی به بانک‌های عامل قرار دارد.

اسعدی سامانی درباره رقم این تسهیلات بیان کرد: رقم پیشنهادی شرکت‌های هواپیمایی برای کل تسهیلات بیش از 3 هزار میلیارد تومان بود، اما با 2400 میلیارد تومان از این رقم موافقت شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.