| کد خبر: 211370 |

امسال ممکن است تعداد غرق شدگان در رودخانه کرج بیشتر شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز گفت: امسال به دلیل شرایط کرونا که از ابتدای سال وجود داشت، جمعیت کنار رودخانه کرج بیشتر شده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز گفت: امسال به دلیل شرایط کرونا که از ابتدای سال وجود داشت، جمعیت کنار رودخانه کرج بیشتر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، داوود نجفیان، در خصوص اقداماتی که برای پیشگیری از غرق شدن گردشگران و مسافران در رودخانه کرج صورت گرفته است گفت: امسال هم مثل سال گذشته تمهیداتی مانند نصب بنرهای هشدار، تهیه کلیپ‌های آموزشی، انتشار اطلاعیه‌ها، حضور گشت‌های اطلاع‌رسانی و هماهنگی با غواصان انجام شده است تا از بروز حادثه در این رودخانه پیشگیری شود.

نجفیان افزود: با توجه به شرایط کرونایی که از ابتدای سال وجود داشت، امسال جمعیت بیشتری در اطراف رودخانه حضور دارد و این شرایط را نسبت به پارسال سخت تر کرده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون هم شاهد بروز حوادث متعدد و چند مورد غرق شدگی در رودخانه کرج بوده‌ایم که در آخرین حادثه دیروز یک خودرو 206 در سد کرج سقوط کرد که خوشبختانه سرنشینان آن سالم از آب خارج شدند.

این مسئول در خصوص اهمیت استقرار غواصان در اطراف رودخانه خاطرنشان کرد: غواصان در اطراف رودخانه مستقر هستند و سال‌های گذشته به صورت خودجوش به حادثه‌دیدگان امدادرسانی می‌کردند اما امسال به جمع‌بندی خوبی رسیدیم تا از آنها حمایت‌های لازم صورت بگیرد و حق الزحمه‌ای برای غواصان در نظر گرفته شود.

وی در پایان اعلام کرد: امیدواریم گردشگران و به خصوص کسانی که غیربومی منطقه هستند خطرات رودخانه کرج را  جدی گرفته و به هشدارها توجه کنند تا کمتر شاهد بروز حادثه در این منطقه باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.