| کد خبر: 211346 |

وام 500 میلیارد تومانی برای 32 شرکت دریایی به‌خاطر کرونا

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شناسایی 32 شرکت دریایی برای دریافت تسهیلات حمایتی به دلیل شیوع کرونا، گفت: جمع کل این تسهیلات 500 میلیارد تومان است.

تین نیوز

 معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شناسایی 32 شرکت دریایی برای دریافت تسهیلات حمایتی به دلیل شیوع کرونا، گفت: جمع کل این تسهیلات 500 میلیارد تومان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمد راستاد درباره آخرین وضعیت تسهیلات 8 هزار میلیارد تومانی که به گفته وزیر راه و شهرسازی قرار است به شرکت‌های حمل و نقلی در انواع مدل‌ها به دلیل رکود حاصل از کرونا پرداخت شود، اظهار داشت: رقم این تسهیلات در بخش حمل و نقل دریایی 500 میلیارد تومان است.

وی در پاسخ به این سؤال که تاکنون شرکتی بابت دریافت این تسهیلات معرفی شده است؟ گفت: در این‌باره 32 شرکت را شناسایی کرده‌ایم که این تسهیلات را دریافت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به این سؤال که آیا این شرکت‌های دریایی و بندری به بانک مرکزی و بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند؟ اظهار داشت: هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم، هر زمان که این تسهیلات به مرحله اجرا در آید، مکانیزم آن ابلاغ می‌شود.

به گزارش فارس ‌‌پیش از این وزیر راه و شهرسازی ‌از پرداخت 8 هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های حمل و نقلی (در انواع مدل‌ها) در راستای رکود حاصل از شیوع کرونا خبر داده بود.

به گفته محمد اسلامی، این تسهیلات مشمول شرکت‌هایی می‌شود که در ایام شیوع کرونا پرسنل خود را تعدیل نکردند.

‌وزیر راه و شهرسازی گفته بود ‌تأمین نقدینگی برای ما مهم است که امیدواریم طبق بسته‌ای که با ستاد ملی مبارزه با کرونا، توافق کرده‌ایم و فهرستی که به آنها ارائه شده است، این تسهیلات پرداخت شود.

به گفته اسلامی به زودی همه شرکت‌های حمل و نقلی از ستاد مقابله با کرونا، پیامک دریافت می‌کنند و به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات، معرفی می‌شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.