| کد خبر: 211273 |

کرایه تاکسی در شهر ارومیه ۲۰ درصد افزایش می‌یابد

شهردار ارومیه گفت: کرایه تاکسی در سطح شهر بر اساس پیشنهاد مدیریت شهری به شورای اسلامی شهر از خرداد امسال ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

تین نیوز

شهردار ارومیه گفت: کرایه تاکسی در سطح شهر بر اساس پیشنهاد مدیریت شهری به شورای اسلامی شهر از خرداد امسال ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد حضرت‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح شهرداری در راستای کمک به معیشت رانندگان تاکسی و کاهش مشکلات زندگی آنان تمهید شده است.

وی اضافه کرد: پیشنهاد مدیریت شهری ارومیه جهت افزایش کرایه تاکسی در چارچوب بخشنامه‌های وزارت کشور است.

وی بیان کرد: امیدواریم با همراهی شورای اسلامی شهر و فرمانداری ارومیه در تصویب و تایید این رقم، از خرداد امسال افزایش کرایه تاکسی را در این شهر شاهد باشیم.

شهردار ارومیه همچنین از افتتاح تقاطع غیرهمسطح در مسیر والفجر به جاده مهاباد در قالب تقاطع آذربایجان در روز عید سعید فطر خبر داد و گفت: این مسیر که ۹۷۰ متر است، یکی از مهمترین عوامل کاهش ترافیک در کمربندی میانی و مسیر خیابان والفجر خواهد بود.

حضرت‌پور با اشاره به تلاش شبانه روزی کارگران برای افتتاح هرچه زودتر این طرح افزود: این تلاش آنان در راستای کاهش مشکلات مردم ستودنی است و باید از تک تک آنان قدردانی کرد.

 به گزارش ایرنا، بیش از پنج هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر ارومیه فعالیت می کند؛ در حال حاضر کرایه مسیر در این شهر یک هزار تومان است که با افزایش ۲۰ درصدی به یک هزار و  ۲۰۰ تومان افزایش خواهد یافت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.