| کد خبر: 211259 |

شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی مسافران را تب‌سنجی می‌کنند

گروه ایرلاین‌های بزرگ آمریکایی اعلام کرد که از تصمیم سازمان امنیت حمل و نقل آمریکا در تب سنجی مسافران و کارمندانی که با مسافران سر و کار دارند، حمایت خواهد کرد.

تین نیوز

گروه ایرلاین‌های بزرگ آمریکایی اعلام کرد که از تصمیم سازمان امنیت حمل و نقل آمریکا در تب سنجی مسافران و کارمندانی که با مسافران سر و کار دارند، حمایت خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از رویترز، گروه شرکت‌های هواپیمایی آمریکا، متشکل از ایرلاین‌های بزرگ این کشور از جمله آمریکن، یونایتد، دلتا و سوت وست، اعلام کرد که از تصمیم سازمان امنیت حمل و نقل این کشور در تب سنجی از مسافران و کارمندانی که با مسافران سر و کار دارند، تا زمانی که شیوع ویروس کرونا متوقف نشده، حمایت می‌کنند.

این گروه اعلام کرده است که تب سنجی از مسافران هم سطح حفاظت از مسافران را افزایش خواهد داد و هم برای سلامت کارمندان فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها مفید خواهد بود.

در بیانیه این گروه ایرلاین‌های آمریکای آمده است انجام تست تب سنجی به بالا رفتن اعتماد عمومی که برای از سر گیری مسافرت‌های هوایی و فعالیت‌های اقتصادی لازم است، منجر خواهد شد.

روز گذشته یک مقام آمریکایی گفت: هنوز تصمیمی برای اجباری کردن تب سنجی از مسافران توسط شرکت‌های هواپیمایی اتخاذ نشده اما این موضوع  همچنان به صورت جدی بین دولت و ایرلاین‌های آمریکا، مورد بحث قرار دارد.

وی گفته بود تصمیم نهایی در این باره احتمالا در اواسط هفته آینده میلادی اتخاذ می‌شود.

یکی از گزینه‌های محتمل پیش روی شرکت‌های آمریکایی این است که تب سنجی در فرودگاه‌های بزرگ آمریکا انجام شود اما سؤال اینجاست که اگر مسافری تب داشت و از لیست پرواز حذف شد دولت باید با آن چه کار کند؟

مقامات آمریکایی می‌گویند تب سنجی ریسک ابتلا به کرونا را کاهش نمی‌دهد بلکه به عنوان یک اقدام پیشگیرانه از سوار شدن مبتلایان به پروازها جلوگیری می‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.