| کد خبر: 211005 |

تین نیوز گزارش می‌دهد؛

◄ مقایسه تابلوی پروازی در دو فرودگاه امام و مهرآباد

بررسی‌های خبرنگار ما حاکی از آن است تعداد پروازهای خارجی فرودگاه امام همچنان رشد قابل توجهی نداشته اما بالعکس پروازهای داخلی با رشد چشمگیری بعد شیوع ویروس کرونا، همراه بوده است.

تین نیوز

بررسی‌ها حاکی از آن است تعداد پروازهای خارجی فرودگاه امام همچنان رشد قابل توجهی نداشته اما بالعکس پروازهای داخلی با رشد چشمگیری بعد از شیوع ویروس کرونا، همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بررسی سایت تابلو پروازی فرودگاه امام، حاکی از آن است که امروز (17 اردیبهشت‌ماه) حدود 10 نشست و برخاست از فرودگاه حضرت امام انجام شده و یا در حال انجام است که پیش از این، تعداد پروازها در روزها و هفته‌های گذشته به پنج پرواز در روز هم نمی‌رسید.

از سوی دیگر شاهد افزایش مسیرهای پروازی نیز هستیم، امروز شرکت هواپیمایی ماهان ساعت حدود 9:30 دقیقه یک پرواز به سمت پکن پایتخت چین داشته است.

 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، نیز پس از 16 سال پرواز مستقیم به مادرید داشت؛ این پرواز به جهت بازگرداندن اولین گروه ایرانیان مقیم اسپانیا که متقاضی بازگشت به کشور بوده‌اند، انجام گرفت.

تفلیس، دوحه و کوالالامپور از دیگر پروازهای خروجی فرودگاه امام و تفلیس، دنیزلی، دوحه، استانبول، آدانا نیز پروازهای ورودی امروز بوده‌اند.

در حال حاضر تنها شرکت خارجی که پروازهایش به ایران برقرار است و هر روز تقریباً بین یک تا دو پرواز به ایران دارد شرکت هواپیمایی قطرایرویز است.

لازم به توضیح است که اغلب این پروازهای خارجی تنها به صورت موردی و با هماهنگی سازمان هواپیمایی این کشورها برای بازگرداندن مسافران در حال انجام است.

این در حالی است که اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد نشان از رشد پروازهای داخلی دارد؛  با بررسی سایت اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد مشخص شد که ایرلاین های داخلی امروز تقریباً به 40 مسیر، پرواز داشته‌اند.

تابلو پروازی فرودگاه مهرآباد نشان می دهد؛ امروز شرکت‌های هواپیمایی داخلی نزدیک به 200 پرواز ورودی و خروجی داشته‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.