| کد خبر: 210937 |

پاسخ سازمان هواپیمایی به عدم رعایت فاصله گذاری در پروازها

◄ در شرایط فعلی هیچ پروازی اقتصادی نیست

اخیراً تصاویر و ویدئوهای بسیاری در فضای مجازی در حال دست به دست شدن که نشان از عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازهای داخلی دارد؛ رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز در واکنش به این موضوع می‌گوید: در حال حاضر پروازها با ظرفیت بسیار پایین انجام می‌شود این در حالی است که حتی اگر شرکت‌های هواپیمایی بخواهند با لود کامل پرواز کنند مسافری وجود ندارد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: در شرایط فعلی هیچ‌کدام از پروازها اقتصادی نیستند و اغلب پروازهای به صورت پشتیبانی و موردی است که به ضرورت انجام می‌شود.

فرودگاه مشهد

به گزارش خبرنگار تین نیوز، اخیراً تصاویر و ویدئوهای بسیاری در فضای مجازی در حال دست به دست شدن که نشان از عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازهای داخلی دارد؛ رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز در واکنش به این موضوع می‌گوید: در حال حاضر پروازها با ظرفیت بسیار پایین انجام می‌شود این در حالی است که حتی اگر شرکت‌های هواپیمایی بخواهند با لود کامل پرواز کنند مسافری وجود ندارد.

او در ادامه افزود: در شرایط فعلی هیچ پروازی اقتصادی نیست و در حال حاضر نیز پروازهای موردی و یا پشتیبانی انجام می‌شود و مابقی پروازها، حتی اگر برنامه‌ای باشد پروازهای اقتصادی نیستند.

اخیراً سازمان هواپیمایی در بخشنامه‌ای که  به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرده ورود مسافران بدون ماسک به هواپیما ممنوع اعلام کرده است؛ جعفرزاده در خصوص اینکه آیا مسافری که همراه خود ماسک نداشته باشد از پرواز او جلوگیری خواهد شد، توضیح داد: ما با ایرلاین ها مکاتبه کردیم و شرکت‌های هواپیمایی ملزم به تهیه ماسک و دستکش به مسافران هستند.

وی تأکید کرد:  بر اساس این بخشنامه، استفاده از ماسک توسط مسافران در کابین هواپیما و نظارت آن توسط خدمه پروازی الزامی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    منظور جناب سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اینه که قبل از غائله ی کرونا ،پروازهای شرکت های هواپیمایی اقتصادی بوده؟