| کد خبر: 210869 |

برای اولین بار در کشور انجام گرفت؛

◄ صدور مجوز آموزش از راه دور خلبانی

مدیرکل دفتر گواهینامه‌های پرسنل هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز مرکز آموزش از راه دوره خلبانی برای اولین بار در کشور خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر گواهینامه‌های پرسنل هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز مرکز آموزش از راه دور خلبانی برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، محمدعلی خیری اظهار داشت: شرکت توسعه هوانوردی هوشمند رسام اولین مرکزی است که موفق به اجابت استانداردهای آموزشی از راه دور با دامنه اختیارات  IR(A)Modular, Theoretical Training و ATP (A) Modular و کسب گواهینامه آموزشی  (ATOC) به شماره IR.ATO. 38 شد.

وی افزود: به علت شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز پیشگیری  از انفصال و وقفه بیش‌ازحد آموزش‌های منتهی به License در حوزه هواپیمایی، برای سایر متقاضیان مراکز آموزشی و شرکت‌های هواپیمایی نیز، با رعایت دیگر الزامات، با دستور ریاست سازمان مجوز موقت تا پایان خردادماه 1399، به روش آموزش از راه دور برای مراکز خلبانی صادر شد.

خیری تصریح کرد: این مجوز موقت، صرفاً برای پیوستگی آموزشی دوره‌هایی است که بر اساس اختیارات مندرج در ATO، در حال برگزاری است. لذا این مراکز مجاز به ثبت‌نام و جذب دانشجو به روش آموزش از راه دور (Distance Learning) نیست.

در صورت تقاضا برای آموزش دائمی از راه دور، لازم است، فرایندها و مقررات سازمان هواپیمایی کشوری را طی و نسبت به اخذ مجوزهای مربوطه اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.