| کد خبر: 210856 |

رسیدگی به ۳۳۸ شکایت در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در ایلام

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از رسیدگی به ۳۳۸ شکایت در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در ایلام در سال گذشت خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از رسیدگی به ۳۳۸ شکایت در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در ایلام در سال گذشت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، نورالله دلخواه اظهار کرد: در راستای رعایت حقوق شهروندی در سال گذشته بیش از ۴۵۷ شکایت مطرح شده از سوی شهروندان در سامانه شهراه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثبت شده بود.

وی گفت: ۳۳۸ مورد از درخواست‌های ثبت شده در سامانه شهراه طی مدت بیان شده مربوط به حوزه حمل و نقل بوده که از جمله آن‌ها تخلف شرکت‌های حمل و نقل کالا، مسافر و..... بوده و ۱۱۹ مورد دیگر مربوط به حوزه راهداری است که از جمله آن‌ها به خرابی آسفالت، وجود چاله و دست‌انداز در راه‌های ارتباطی استان می‌توان اشاره کرد.

دلخواه خاطر نشان کرد: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر فیمابین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بین شهری و دست اندرکاران امر مسیرهای ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱ .ir نیز فعال است که دریافت کننده انتقادات، شکایات و دیدگاه‌های این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جاده‌ای است.

وی افزود: بیش از ۱۲۱۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی و ۷۲ شرکت مسافربری در بخش حمل و نقل استان فعالیت دارند.

وی گفت: ۵۴ شرکت حمل و نقل کالا در امر جابه جایی بار در استان فعالیت دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.