| کد خبر: 210795 |

افزایش خطوط فعال اتوبوسرانی مشهد/ تمدید تعطیلی مترو تا عید فطر

با تصویب لایحه دو فوریتی شهرداری مشهد از سوی شورای اسلامی شهر، فعالیت ۴۵ خط فعال ناوگان اتوبوسرانی به ۶۵ خط افزایش پیدا کرد، اما با فعالیت مترو همچنان مخالفت شد.

تین نیوز

با تصویب لایحه دو فوریتی شهرداری مشهد از سوی شورای اسلامی شهر، فعالیت ۴۵ خط فعال ناوگان اتوبوسرانی به ۶۵ خط افزایش پیدا کرد، اما با فعالیت مترو همچنان مخالفت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، با تصویب لایحه دو فوریتی شهرداری مشهد از سوی شورای اسلامی شهر، ۴۵ خط فعال شهری و حومه ناوگان اتوبوسرانی به ۶۵ خط افزایش پیدا کرد.

خلیل‌الله کاظمی در این خصوص گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد، از فردا سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه تعداد ۲۰ خط دیگر شهری فعال خواهند شد و تعطیلی خطوط قطار شهری نیز تا عید سعید فطر تمدید شد.

وی افزود: بر این اساس تعداد خطوط فعال شهری از ۲۷ خط به ۴۷ خط افزایش خواهد یافت که با ۱۸ خط حومه که اکنون فعال هستند مجموع خطوط فعال ناوگان اتوبوسرانی به ۶۵ خط افزایش پیدا می‌کند.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: بر این اساس از فردا خط ۱۳ از پایانه الهیه تا پایانه وکیل آباد، خط ۱۷ از پایانه الهیه تا پایانه آزادی، خط ۱/۱۸ از پایانه الهیه تا پایانه آزادی، خط ۲۴ از پایانه شهدا تا ایثارگران، خط ۲۶ از پایانه فلسطین تا پایانه معراج، خط ۲۸ پایانه شهدا تا پایانه گردشگری، خط ۴۶ پایانه شهید گمنام تا پایانه طبرسی، خط ۵۸ از پایانه مصلی تا مهرآباد، خط ۶۲ ازپایانه باب الجواد (ع) تا پایانه آزادی، خط ۸۰ از پایانه گردشگری تا پایانه ذکریا، خط ۸۲ از پایانه باب الجواد (ع) تا پایانه ذکریا، خط ۸۵ از پایانه امام رضا (ع) تا پایانه معراج، خط ۹۴ از پایانه آزادی تا انتهای صیاد شیرازی، خط ۹۵ از پایانه فلسطین تا پایانه سرافرازان وخط ۹۹ از پایانه خواجه ربیع تا پایانه وکیل آباد فعال خواهند شد.

کاظمی افزود: بر این اساس تعداد خطوط فعال شهری از ۲۷ خط به ۴۷ خط افزایش خواهد یافت که با ۱۸ خط حومه که اکنون فعال هستند مجموع خطوط فعال ناوگان اتوبوسرانی به ۶۵ خط افزایش پیدا می‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.