| کد خبر: 210642 |

کلاهبرداری و جیب بری 5 تیم دستفروش در مترو تهران

رئیس پلیس مترو تهران، گفت: یکی از جرایم شایع در مترو جیب بری است و از اول مهر ۹۸ تا کنون، ۱۵۷ سارق جیب بر دستگیر شده اند.

تین نیوز

رئیس پلیس مترو تهران، گفت: یکی از جرایم شایع در مترو جیب بری است و از اول مهر ۹۸ تا کنون، ۱۵۷ سارق جیب بر دستگیر شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ سعید عطاالله‌ی، صبح یکشنبه در نشست خبری، اظهار کرد: با حضور پلیس مترو خیلی از جرایم کاهش پیدا کرده و در تمامی ایستگاه‌ها پلیس حضور فعال دارد.

وی افزود: پلیس مترو در هر جایی که در مترو خطر را احساس کند به صورت محسوس و یا نامحسوس حضور دارد.

عطاالله‌ی گفت: تمامی حوادثی که در شهر رخ می‌دهد در شهر زیر زمینی هم رخ می‌دهد، جرایمی مانند مواد مخدر، سرقت‌های خرد، نزاع و درگیری از جمله جرایمی است که در مترو و ایستگاه‌ها رخ می‌دهد.

رئیس پلیس مترو تهران، بیان کرد: افرادی هستند که به صورت تیمی در پوشش دستفروش اقدام به کلاهبرداری و سرقت از مسافران می‌کنند و تا به الان ۵ تیم از این افراد دستگیر شده است.

وی ادامه داد: یکی از جرایم شایع در مترو جیب‌بری است و از اول مهر ۹۸ تا به الان ۱۵۷ مورد سارق جیب بر دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس مترو تهران، گفت: ۱۲۹ مورد دستگیری در حوزه جرایم نزاع و درگیری و همچنین در مورد جرایم زورگیری و اخاذی ۶ مورد دستگیر شده‌اند. ضمن اینکه ۳۰ کیلو و ۷۶۳ گرم کشفیات مواد مخدر در همان بازه زمانی بوده است.

سرهنگ عطاالله‌ی گفت: افرادی که لوازمشان در مترو به سرقت می‌رود بلافاصله به پلیس مترو که در تمامی ایستگاه‌ها حضور دارند مراجعه و تشکیل پرونده بدهند.

وی ادامه داد: از بدو شیوع کرونا در ایران تمامی نیروهای ما در پلیس مترو از ماسک و دستکش استفاده کردند و موارد بهداشتی را مانند سایر مردم رعایت کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.