| کد خبر: 210593 |

◄ موافقت با فعالیت مجدد رانندگان بازنشسته حمل‌ونقل جاده‌ای

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا از موافقت سازمان تامین اجتماعی با فعالیت مجدد رانندگان بازنشسته خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از موافقت سازمان تامین اجتماعی با فعالیت مجدد رانندگان بازنشسته خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در نامه غلامحسین دغاغله مدیر کل دفتر حمل و نقل کالا  خطاب به مدیران کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استانهای سراسر کشور آمده است: پیرو رونوشت نامه های گذشته خطاب به مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی، این سازمان با ادامه فعالیت رانندگان موافقت نموده است.

در این نامه آمده است که:رانندگان بازنشسته در بخش حمل و نقل جاده ای  با توجه به موافقت این سازمان مبنی بر فراهم نمودن امکان فعالیت رانندگان بین شهری تا رسیدن به سن ۶۹ سال که زودتر از موعد بازنشسته شده و دارای سلامت جسمی و روحی هستند و عمدتا مستمری کمتری دریافت می‌کند و از نظر مالی در مضیقه هستند، می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سید مجید حسینی پور 1 0

    باز نگری قانون تامین اجتماعی در رابطه با رانندگان برون شهری پلاک ع مسافر بری

  • فاطمه 4 0

    سلام خسته نباشید
    طبق قانون جدید که افرادی که بازنشسته اند در صورت وجود شرابط میتوانند شاغل شوند آیا به حقوق بازنشتگی آنها لطمه میخورد یا طبق روال همان حقوق را واریز میکنند؟؟
    ممنون میشم پاسخ دهید

  • محسن متقین 3 0

    باسلام .
    حداقل سن برای بازنشسته شدن هنگامی که بیمه شده کمترازسی سال سابقه داشته باشد ۶۰سالگی است .
    یعنی این گروه از بازنشستگان که میخواهند به کار برگردند مطمئنا بیش از شصت سال عمر دارند .
    حال این سوال مطرح است که آیا این رانندگان بعنوان رانندگان جدید الورود مطرح شده ونمیتواننداز کمک دولت بابت حق بیمه استفاده کنند؟!
    وباز این سوال مطرح است که سایر شروط مثل داشتن دیپلم وبرخورداری از سلامت کافی برای گرفتن کارت هوشمند رانندگی نیز ملاک ورود آنها به این شغل مدنظر گرفته میشود یاخیر؟!

    ودرانتها این سوال که برقراری حقوق بازنشستگی مجدد اینگونه افراد که به کار دعوت می‌شوند آیا براساس محاسبات وحق بیمه های که پس از دعوت به کار به سازمان پرداخت کرده اند محاسبه و برقرار خواهد شد یا خیر ؟!

    برای مثل اگر اینجانب با سی سال سابقه بازنشسته شده باشم واکنون شصت و هفت سال سن داشته باشم باشرط احراز سایر شرایط به کار برگردم ودر طی دوسا ل آتی که به آستانه ۶۹سالگی میرسم خدمت کنم وبالاجبار دوباره بازنشسته شوم آیا باسی و دو روز حقوق درماه بازنشسته میشوم ؟!
    وایا ملاک پرداخت حقوق جدید معدل۲۴ماه آخر که مجددا به کارگمارده شده ام خواهد بود یا خیر؟!
    به نظر می‌رسد لازم است محدودیت های قانون تامین اجتماعی دراین خصوص که موجب میشود تا بعضی از بازنشستگان هیچ سودومنافعی عاید این بازگشتگان به کار نشود راباید زیر ذره‌بین برد واطلاع رسانی کرد.

  • ناشناس 1 0

    رانندگان حمل نقل جاده ای که دیا بت و ناراحتی پوستی دارد چجوری پشت فرمون بشینه الانم حقوق خیلی کم دریافتی داره سنشم بالا ۶۰ هست پنج ساله بازنشسته شده بخاطر افت بالا پایین دیابتش

  • رضابهاری 1 0

    عرض سلام وادب، این خبرکه گذاشتین حداقل درشهرتبریزاجرا نمیشه بنده الان دوماه هست بازنشسته شدم ولی مدارک بنده روغیرفعال کردن وبیمه درصورتی اجازه فعالیت مجددمیدهدکه حقوق حتی یک ریالم ندهد!!!

  • محمد همایونی 0 0

    با عرض سلام ایا به حقوق بازنشستگی که دریافت میکنیم لطمه می خورد ایا به تامین اچتماعی حق بیمه باید پرداخت کنیم یا خیر سپاس از راهنماییتان