| کد خبر: 210513 |

بازگشایی کارخانه بی‌ام‌و در آمریکا از هفته آینده

شرکت بی ام و آلمان به تازگی اعلام کرده که کارخانه این خودروساز در کارولینای جنوبی ایالات متحده آمریکا از ماه آینده میلادی آغاز به کار خواهد کرد.

تین نیوز

شرکت بی ام و آلمان به تازگی اعلام کرده که کارخانه این خودروساز در کارولینای جنوبی ایالات متحده آمریکا از ماه آینده میلادی آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بی ام و که بدون شک یکی از بزرگترین خودروسازان اروپا و جهان به شمار می رود، به تازگی با انتشار بیانیه‌ای جدید اعلام کرده است که فعالیت و خطوط تولید کارخانه آن در کارولینای جنوبی ایالات متحده آمریکا از ماه آینده میلادی یعنی مه ۲۰۲۰ از سر گرفته خواهد شد.

طبق خبری که در وب‌سایت thestate آمده است، استیو ویلسون، سخنگوی شرکت بی ام و از بازگشایی و آغاز به کار کارخانه اسپارتانبرگ واقع در کارولینای جنوبی آمریکا در کمتر از یک هفته آینده یعنی تاریخ چهارم ماه مه سال جاری میلادی خبر داده است.

این کارخانه که از تاریخ ۲۹ مارس یعنی یک ماه پیش تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار آن تعطیل و متوقف شد، میزبان حدود ۱۱ هزار نفر کارگر و پرسنل است که در انتظار بازگشت به کار و فعالیت خود در این کارخانه هستند.

این خودروساز آلمانی همزمان با اعلام خبر بازگشایی این کارخانه، ضمن تاکید بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خاطرنشان کرده است: شیوع گسترده ویروس کرونا که موجب افت شدید تقاضا در بازارهای جهانی فروش خودرو شده است، تبعات منفی بسیاری در شرکتهای خودروسازی از جمله بی ام و داشته و سودآوری، درآمدزایی و همچنین تولیدات ما را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.