| کد خبر: 210418 |

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:

◄ اجرای طرح واکنش سریع سازمان راهداری با هدف افزایش ایمنی راه‌ها

​معاون سازمان راهداری گفت: با هدف افزایش ایمنی راه‌ها، ارتقای کیفیت و سرعت ارایه خدمات راهداری و رضایتمندی مردم ، طرح اقدام ملی در حوزه راهداری با عنوان طرح واکنش سریع آغاز شد.

تین نیوز

طرح اقدام ملی در حوزه راهداری با عنوان طرح واکنش سریع باهدف افزایش ایمنی راه‌ها ، ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری و رضایتمندی کاربران جاده‌ای ، آغاز شد.

به گزارش تین نیوز، طرح واکنش سریع  تأکیدی با قید فوریت بر اجرای بخشی از وظایف ذاتی و مهم ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌های سراسر کشور است. 

رضا اکبری معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، صبح امروز در این باره گفت: با توجه به حوزه فعالیت وسیع سازمان راهداری در کشور و نیازمندی مردم و رانندگان، این طرح در قالب 4 ماده شکل‌گرفته که مشکلات راه را  به‌سرعت شناسایی و طبق زمان‌بندی سریع مشکلات برطرف شود.

معاون سازمان راهداری افزود: به دلیل تماس‌های زیاد مردم مبنی بر وجود چاله‌ها و گودال‌ها در مسیر،  نخستین اقدام در این طرح، لکه‌گیری چاله‌ها در.ظرف در مدت ۱ ساعت درراه شریانی و در ظرف ۴ ساعت درراه فرعی و روستایی قرار داده‌ایم.

وی در خصوص موضوعات دیگر طرح گفت: تعمیر یا ایمن‌سازی تابلو‌ها، علائم و حفاظ‌های بازشده یا صدمه‌دیده خطرناک درراه‌های اصلی و شریانی از دیگر برنامه‌های این طرح است که نیروهای سازمان در اسرع وقت اعزام و این مشکلات را حل می‌کنند.

اکبری در خصوص موضوع سوم نیز گفت: سومین مورد این طرح پاک‌سازی سطح راه از مصالح، ریزش سنگ، اشیاء خارجی و.. که درراه‌های اصلی و شریانی قرارگرفته‌اند.

اکبری گفت: حضور مؤثر همکاران با تجهیزات و امکانات راهداری در محل حادثه در کلیه راه‌های کشور باید با قید فوریت اقدام نمایند.

معاون سازمان راهداری افزود: اگر مردم با یکی از این موارد مواجه شدند با شماره ۱۴۱ تماس گرفته و اطلاع دهند. 

وی افزود: این طرح شاید در مراحل ابتدایی با دقت و سرعت کمتری انجام شود اما در آینده در اسرع وقت و با تمام دقت انجام می‌شود. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.