| کد خبر: 210293 |

سرقت از تجهیزات راهداری کرمانشاه ۲ برابر شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: سرقت از ترانس‌ها، تابلوها و کابل برق جاده‌ها، علایم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی، روشنایی‌های بین جاده‌ای و گاردریل‌های (حفاظ) راهداری استان، امسال نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده ‌است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: سرقت از ترانس‌ها، تابلوها و کابل برق جاده‌ها، علایم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی، روشنایی‌های بین جاده‌ای و گاردریل‌های (حفاظ) راهداری استان، امسال نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده ‌است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فریبرز کرمی افزود: در فروردین ماه امسال ۲ ترانس برق ۵۰ میلیون تومانی در جاده‌ کرمانشاه به سراب نیلو فر و جاده بیستون سرقت شده این در حالی است در طول سال گذشته ۲ ترانس برق سرقت شده بود.

وی همچنین گفت: هشت تابلو برق ۱۰ میلیون تومانی، ۱۰ هزار متر کابل برق، ۲۵ چراغ برق چشمک زن با پایه هر کدام به قیمت ۶ میلیون تومان، ۴۰ چراغ سولار هر یک به قیمت ۱.۵ میلیون تومان، بیش از ۸۰۰ تابلو و علایم راهنمایی و رانندگی هرکدام به قیمت ۳۰۰ هزار تومان، ۳۰۰ متر مربع تابلو اطلاعات با پایه هرکدام به قیمت ۱۲۰ هزار تومان و بیش از ۵۰۰ متر گاردریل با پایه از این راهداری سرقت شده است.

وی اظهار داشت: تیم های گشت راهداری روزهای تعطیل فعال است اما تاکنون به تنهایی جوابگوی این حجم و گستردگی کار نبوده، مقرر شده شرکت توزیع برق با همکاری نیروی انتظامی تیم‌های مشترک گشت راه‌انداری کنند که اگر نسبت به کاهش سرقت موثر باشد، راهداری نیز گشت های مشابه راه‌اندازی خواهد کرد. 

۲۳ پروژه راهداری در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

کرمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال گذشته ۱۱ نقطه حادثه خیز در جاده های موصلاتی استان رفع نقص شد و امسال نیز رفع نقص ۱۶ نقطه حادثه خیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه که پیش از این از بهره برداری ۲۳ پروژه راهداری در سال ۹۹ خبر داده بود، گفت: لکه گیری، درزگیری، آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی، بوگسیل بتن غلطکی و بازیافت تمامی شهرستان‌های شمال غربی و شرقی استان؛ سه راهی بیاشوش - روانسر در قالب تعریض و روکش آسفالت به طول هفت کیلومتر، محور همدان- کنگاور در قالب روکش آسفالت به طول ۴.۷ کیلومتر و اعتبار ۳۸ میلیارد ریال؛ افتتاح پروژه متمم قرارداد اصلاح پیچ کریم حاصل در محور کرمانشاه - اسلام آبادغرب به طول ۷۰۰ متر و اعتبار ۳۰ میلیارد و اصلاح پیچ لعل آباد واقع در محور کرمانشاه - اسلام آبادغرب به طول ۱.۱ کیلومتر و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و ۲۴ هزار کیلومتر مساحت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.