| کد خبر: 210258 |

سند جامع تصادفات خراسان جنوبی تدوین شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: سند جامع تصادفات برون و درون شهری دستگاه‌های اجرایی استان به صورت مجزا تهیه شد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: سند جامع تصادفات برون و درون شهری دستگاه‌های اجرایی استان به صورت مجزا تهیه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سیدکمال الدین میرجعفریان، در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت حمل و نقل و سوانح رانندگی  اظهار کرد: در جلسه مشترک کمیسیون ایمنی اجرایی مدیریت حمل و نقل و سوانح رانندگی و شورای هماهنگی ترافیک استان که به ریاست استاندار برگزار شد مقرر شد، سند جامع تصادفات برون و درون شهری دستگاه‌های اجرایی استان به صورت مجزا تهیه شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از وی تصریح کرد: با تلاش اعضاء کمیسیون  سند جامع تصادفات برون و درون شهری دستگاه‌های اجرایی استان  به صورت دو کتابچه آماده شده و قرار است با حضور مقام عالی دولت در استان به تصویب برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: سند جامع درون و برون شهری تصادفات به عنوان یک سند بالادستی با تصویب در کمیته راهبری تصادفات استان، باعث تقویت این شورا خواهد شد که  وظایف دستگاه‌ها در آن به صورت دقیق گنجانده شده است.

میرجعفریان به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به برداشتن محدودیت‌های سفر و مطالبات سفری مردم، احتمالا در ایام تعطیلات عید سعید فطر با پیک سفرهای برون و درون شهری مواجه خواهیم بود که باید برنامه‌ریزی دقیقی در این خصوص صورت پذیرد.

وی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط خواست با استناد به آمار ارائه شده و مقایسه آن با آمار کشوری، تحلیل دقیقی از تصادفات در استان ارائه کرده و بر اساس آن دستگاه‌های اجرایی با آسیب‌شناسی دقیق، موجبات کاهش هرچه بیشتر تصادفات را در استان فراهم آورند.

وی گفت: باید علت تصادفات احصاء و مورد کالبد شکافی دقیق قرار گیرد و بر اساس آن نقاط ضعف و قوت ریشه‌یابی و نواقص به حداقل برسد.

میرجعفریان بیان کرد: ارائه تحلیل‌های تخصصی دستگاه‌های اجرایی که مبتنی بر کار علمی و عملی باشد، ما را به هدف که همان کاهش هرچه بیشتر تصادفات است، می‌رساند.

وی گفت: اجرای موفق برنامه‌ها مستلزم انجام آن به صورت مشترک بوده و این امر در یک محیط هم افزای مثبت بین دستگاهی حاصل می‌شود که آثار و برکات آن در کاهش تصادفات جاده‌ای دیده خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.