| کد خبر: 210242 |

کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل عمومی حذف می‌شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک، کارت هوشمند رانندگان حذف می‌شود.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک، کارت هوشمند رانندگان حذف می‌شود.

به گزارش  تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان؛ فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: به منظور صرفه جویی در مصرف کاغذ و تحقق کامل اهداف دولت الکترونیک در دستگاه ها، حذف فیزیکی کارت هوشمند راننده و ناوگان در دستور کار قرار گرفته است و از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری، همه اطلاعات رانندگان و فرآیند حمل و نقلی براساس کد ملی راننده انجام می‌شود و کارت هوشمند راننده حذف خواهد شد.

او با اشاره به اینکه از زمان مذکور، چاپ فیزیکی کارت هوشمند حذف و تنها رسید کارت هوشمند به رانندگان و ناوگان ارائه خواهد شد، بیان داشت: از آنجایی که لوازم چاپ کارت هوشمند وارداتی و فیزیک کارت هوشمند نیز هیچگونه الزام و استفاده‌ای نداشته، استفاده از حداکثر توان تولیدی و خدمتی کشور و همچنین حمایت از کالای ایرانی همه فرآیند صدور اسناد حمل و نقل بصورت الکترونیکی و تنها براساس شماره هوشمند (کد ملی) انجام می‌شود.

غزیعلی با اشاره به فعالیت ۳۵۰ شرکت حمل و نقل کالا و ۱۶۵ شرکت مسافری در استان اظهار کرد: ۲۰ هزار و ۳۷۰ راننده در حوزه کالا و ۶ هزار و ۲۰۱ نفر راننده نیز در حوزه مسافر به مردم استان خدمات رسانی می‌کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان به فعالیت و خدمات رسانی ۱۳ هزار و ۴۸۳ دستگاه ناوگان در حوزه کالا و مسافر در استان اشاره کرد و اذعان داشت: پارسال بیش از ۴۲ هزار تن کالا و ۵ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۹۶۰ نفر مسافر به وسیله همین ناوگان از استان جابه جا شده اند. ​

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.