| کد خبر: 210178 |

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین مورد تقدیر قرار گرفت

فرمانده انتظامی استان قزوین از خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تقدیر کرد.

تین نیوز

فرمانده انتظامی استان قزوین از خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تقدیر کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فرمانده انتظامی استان قزوین همزمان با روز ایمنی حمل و نقل با ارسال لوح از خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین به جهت کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی در راه‌های برون شهری طی چهار سال متوالی تقدیر کرد.

سرهنگ نصرالله بیگلری معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان به نیابت از سرتیپ دوم مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، لوح تقدیر از فعالیت‌های این اداره کل را به جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اهدا کرد.

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است: به پاسداشت زحمات جنابعالی در راستای اجرای طرح انتظامی ترافیکی نوروز سال ۹۹ و ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده‌ای، کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای طی این سال و همچنین همکاری با پلیس راه استان این لوح تقدیم می‌گردد.

بر اساس آمار سازمان پزشکی قانونی تصادفات منجر به فوت، جرحی و خسارت در جاده‌های استان طی سال گذشته ۳۴ درصد کاهش داشته است که فعالیت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان در ایمن سازی جاده‌ها نقش مؤثری در کسب این نتیجه داشته است.

اجرای طرح‌های راهداری، ارتقای ایمنی جاده‌ها، ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌ها، اهدای کلاه ایمنی رایگان به راکبان موتورسیکلت‌ها، آموزش مدیران فنی شرکت‌ها و رانندگان بخش حمل و نقل عمومی کالا و مسافر، وانت بارها و ادوات کشاورزی بخشی از فعالیت‌های این اداره کل در طول سال است که با هدف ارتقای ایمنی انجام می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.