| کد خبر: 210173 |

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در کرمانشاه هنوز مصوب نشده است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با اشاره به ارسال نرخ کرایه پیشنهادی به شورای شهر گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها هنوز مصوب نشده است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با اشاره به ارسال نرخ کرایه پیشنهادی به شورای شهر گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها هنوز مصوب نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سجاد سلیمانی اظهار داشت: تاکنون هیچ گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه نداشته‌ایم و همچنان کرایه‌های سال ۹۸ مبنای عمل است.

وی افزود: البته نرخ کرایه پیشنهادی در سال جدید به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده اما تا زمانی که از طریق مراجع رسمی نرخ جدید مورد تأیید قرار نگیرد همچنان نرخ سال ۹۸ مبنای اخذ کرایه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه تصریح کرد: به محض اعلام نرخ جدید اطلاع رسانی‌های لازم انجام خواهد شد و تا زمان تأیید و اعلام نرخ جدید رانندگان حق هیچ گونه افزایش کرایه را ندارند.

این مسئول بیان داشت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و سازمان تاکسیرانی با توجه به شیوع ویروس کرونا رانندگان در صندلی عقب تنها مجاز به سوار کردن ۲ مسافر هستند و حق افزایش قیمت ندارند.

سلیمانی افزود: مردم با مشاهده هرگونه تخلف مواد را از طریق سامانه ۱۳۳ یا شماره ۳۸۲۴۶۵۶۵ اطلاع رسانی کنند تا در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی و نتیجه به اطلاع شاکی برسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.