| کد خبر: 209922 |

مجوز ۵ پرواز فوق العاده دوبی به فرودگاه‌های ایران صادر شد

سازمان هواپیمایی امارات با انجام ۵ پرواز فوق العاده طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از دوبی به فرودگاه های شیراز، بندرعباس و قشم موافقت کرد.

تین نیوز

سازمان هواپیمایی امارات با انجام ۵ پرواز فوق العاده طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از دوبی به فرودگاه های شیراز، بندرعباس و قشم موافقت کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  سفارت ایران در ابوظبی با صدور اطلاعیه‌های جداگانه ای اعلام کرد: در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، برکت و غفران الهی، با همکاری وزارت خارجه و همکاری‌های بین المللی امارات عربی متحده و پیگیری‌های مستمر به عمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی، سازمان هواپیمایی کشوری امارات، مجوز ۵ پرواز فوق العاده جهت بازگشت مسافران ایرانی به کشورمان را به شرح زیر صادر کرد:

پرواز هواپیمایی ایران ایر برای روز پنج شنبه ۲۳ آوریل برابر با ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از دبی به شیراز؛ مسافران جهت اطلاع از برنامه پروازی و اطلاعات تکمیلی با دفتر هواپیمایی ایران ایر با شماره ۰۴۲۲۴۰۲۰۰- ۰۵۶۵۲۲۱۹۸۹ تماس بگیرند.

پرواز هواپیمایی کیش ایر برای روز چهارشنبه ۲۲ آوریل برابر با ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از دبی به بندرعباس؛ مسافران جهت اطلاع از برنامه پروازی و اطلاعات تکمیلی با دفتر هواپیمایی کیش ایر با شماره ۰۴۲۷۲۰۰۶ - ۰۵۵۴۵۱۷۴۷۹ تماس بگیرند.

سه پرواز هواپیمایی قشم ایر از دبی به قشم در روزهای چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۰۲۰/۴/۲۲)، پنج شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۰۲۰/۴/۲۳) و جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۰۲۰/۴/۲۴)؛ علاقه مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی با دفتر هواپیمایی قشم ایر در امارات با شماره ۰۴۲۲۸۵۵۵۰ تماس‌بگیرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.