| کد خبر: 209910 |

◄ مترو آمل کجای اولویت پروژه‌های عمرانی کشور قرار دارد؟

یک کاربر تین نیوز در مورد ساخت مترو تهران آمل که از سوی برخی چهره‌های سیاسی دنبال می‌شود، گفت: وقتی پروژه‌های ریلی اولویت دار هنوز به اتمام نرسیده‌اند، متروی آمل کجای اولویت پروژه‌های عمرانی کشور قرار دارد.

تین نیوز

یک کاربر تین نیوز در مورد ساخت مترو تهران آمل که از سوی برخی چهره‌های سیاسی دنبال می‌شود، گفت: وقتی پروژه‌های ریلی اولویت دار هنوز به اتمام نرسیده‌اند، متروی آمل کجای اولویت پروژه‌های عمرانی کشور قرار دارد؟

به گزارش تین نیوز، وی این مطلب را در بخش نظرهای کاربران تین نیوز عنوان کرد و افزود: پروژه‌های اولویت دار کشور خط ریلی چابهار زاهدان، رشت آستارا، خرمشهر بصره، خواف هرات و ... هستند که به بهبود اقتصاد غیرنفتی و درآمدزایی کشور کمک می‌کنند ضمن این‌که اجرای این پروژه‌ها با توجه به فرسوده بودن ناوگان باری جاده‌ای بسیار لازم است.

بیشتر بخوانید: مترو، با فشارهای سیاسی به آمل می‌رود؟

این کاربر خاطرنشان کرد: همچنین در شرایط آلودگی هوای کلان‌شهرها که به اجرای طرح‌های مترو در این شهرها نیاز است و در حومه تهران صدها هزار نفر به مترو نیاز فوری دارند، شاهد هستیم متروی تهران، مشهد، کرج، تبریز، اهواز، شیراز، اصفهان و حومه هنوز کامل نشده است.

مترو  آمل

وی افزود: در مجموع در شرایطی که هزاران هزار میلیارد تومان طرح‌های اولویت دار کشور به‌ دلیل کسری بودجه متوقف هستند، طرح فضایی مترو تهران آمل که چند دهه کار دارد و حداقل 15 هزار میلیارد تومان بودجه می‌طلبد کجای اولویت کشور قرار دارد؟

این کاربر تاکید کرد: باید یک نفر در این کشور باشد که با فشارهای سیاسی مقابله کند اگر این طرح وارد فاز اجرایی شود این پرسش مطرح می‌شود که چطور طرح‌های اولویت‌ دار انجام نشده اما چنین طرح هزینه بر، زمان بر و انرژی بری اجرا می‌شود.

به گزارش تین نیوز خبرگزاری موج پنجم دی ماه سال گذشته(98) از قول وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با اتصال مترو تهران به آمل  نوشت: این پروژه‌ هم یکی از برنامه‌های محوری استان است که با سرمایه‌گذاران در حال رایزنی هستیم.

محمد اسلامی در حاشیه آغار به کار عملیات اجرایی پروژه کنار گذر شمالی ساری در جمع خبرنگاران گفت: منابع مالی از طریق سرمایه‌گذاری داخلی و بیرونی تامین کنیم که نیاز به تامین دارد، این پروژه یکی از نیازهای ضروری و لازم کشور است.

اسلامی با اعلام اینکه شمال متعلق به همه مردم ایران است، گفت: باید سرمایه‌گذاری لازم انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سيدمرتضي ناصريان 0 0

    در باره اين طرح سالهاست در جرايد مجادله مي شود و بنده هم به تناسب تجارب خود و شناخت اين طرح آن را مناسب نمي دانم ولي بطور كلي بايد دستگاه هاي دولتي گزارش مطالعات طرحها را بنا به حقوق شهروندي در معرض اظهارنظر عمومي بگذارند تا از شبهات كاسته شود و اگر نقصي در مطالعات وجود داشته باشد مشخص و رفع شود و اگر گزارش درست باشد پاسخگوي سوالات خواهد بود.

  • سعید 1 3

    سلام. طبیعی ست که عده ای بنا بر منافع سیاسی یا قومی و یا منفعت طلبی از چنین طرح های رویایی و پر هزینه دفاع کنند . تعجب حمایت وزیر از این طرح است. آیا واقعا از نظر ایشان مترو تهران آمل یکی از برنامه‌های محوری استان است؟ آیا واقعا این پروژه یکی از نیازهای ضروری و لازم کشور است؟
    گیرم که منابع آن هم تامین باشد. بجای این موضع گیری منفعلانه ، این وزارت خانه باید از انجام این پروژه جلوگیری کند و منابع را به کانال موثر هدایت کند.
    سوال دیگر از جناب وزیر آنست که آیا واقعا اعتقاد دارند که شمال واقعا متعلق به همه مردم ایران است یا عملا متعلق به قشر متوسط به بالای کشور است که در آمد خوب دارند و خودرو دارند و فراغت برای تفریح و استطاعت اجاره ی ویلا؟ آیا در جمع مسافران شمال ، کسی از اهالی روستاهای بشاگرد دیده اند؟

  • امیر 3 1

    آمل و آملی انگار بدجور شما رو سوزونده.. تو یک هفته 3ه مقاله در مورد مترو آمل

    • سعید 1 4

      آمل و آملی کسی رو نمیسوزونه دوست عزیز.چیزی که این وسط میسوزه امکانات محدود کشور هست که پای منفعت طلبی محلی و منافع سیاسی و قومی هدر میره.

  • امیر 1 0

    آقای سعید اون زمان که پول و امکانات مملکت تناژ تناژ به اصفهان و شیراز می رفت باید گلوتو پاره میکردی برای قومی گرایی.. آمل اولین شهر ایران در بحث راه اهن بوده از زمان ناصرالدین شاه که روس ها نگذاشتند تا زمان رضا شاه که بومی ها نگذاشتند الانم امثال شما شاخ شدید