| کد خبر: 209871 |

۴کشته وزخمی در سانحه رانندگی در کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی میان 3 دستگاه خودرو در کرمانشاه خبر داد و گفت: در این حادثه 4 نفر کشته و زخمی شدند.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی میان 3 دستگاه خودرو در کرمانشاه خبر داد و گفت: در این حادثه 4 نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: این حادثه شب گذشته (اول اردیبهشت) در محور کرمانشاه - کامیاران و میان سه دستگاه خودروی پژو 405، پیکان و وانت نیسان رخ داد.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه 2 نفر از سرنشینان خودروی پژو 405 که خانمی 35 و آقایی 28 ساله بودند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: همچنین 2 نفر از سرنشینان خودروی پیکان نیز مصدوم و توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه علت وقوع این حادثه مرگبار را طبق نظر کارشناسان، انحراف به چپ خودروی وانت نیسان عنوان کرد.

وی با ابراز تاسف از وقوع این سانحه رانندگی گفت: اگر راننده خوردوی وانت به مقررات رانندگی پایبند بود و از سبقت بی مورد خودداری می کرد جان 2 انسان بی گناه گرفته نمی شد.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: محور کرمانشاه - کامیاران یکی از پر حادثه ترین محورهای استان است و برخی رفتارهای خطرناک مثل سرعت و سبقت های غیرمجاز حوادث جبران ناپذیری مانند حادثه شب گذشته را بوجود می آورد از این رو رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.