| کد خبر: 209808 |

امکان سنجی و طراحی بیش از ١٠ پروژه ترافیکی کوچک مقیاس

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ١٩ گفت: بیش از ١٠ پروژه ترافیکی کوچک مقیاس برای رفع گره های ترافیکی معابر و سهولت تردد در محلات این منطقه طراحی شده و آماده اجرا هستند.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ١٩ گفت: بیش از ١٠ پروژه ترافیکی کوچک مقیاس برای رفع گره های ترافیکی معابر و سهولت تردد در محلات این منطقه طراحی شده و آماده اجرا هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا مرآتی تصریح کرد: اعتبار لازم برای طرح‌های ترافیکی پیشنهادی پیش بینی شده است و در صورت تصویب این طرح‌ها در کمیسیون‌های معابر و مهندسی و ایمنی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سال ٩٩ اجرا خواهند شد.

به گفته وی اتصال بلوار شقایق به خیابان بهمنیار، اصلاح هندسی تقاطع خیابان‌های مهران و شهید صادقی، ایجاد میدان در تقاطع خیابان‌های شقایق و سهیل، جابجایی ایستگاه اتوبوس و اصلاح هندسی ابتدای خیابان مهران، اصلاح هندسی تقاطع شکوفه و خیابان بخشنده و طراحی میدان و اصلاح هندسی در ابتدای کوه بریان از شهید کاظمی از جمله طرح‌های کوچک مقیاس محله‌ای هستند که براساس نیازسنجی از محلات و بررسی مشکلات ترافیکی طرح ریزی شده‌اند.

مرآتی در ادامه از اجرای عملیات خط کشی در بزرگراه‌های مواصلاتی خبر داد و بیان کرد: با توجه به روکش آسفالت بزرگراه آزادگان، خط کشی محوری کندروهای این بزرگراه به طول ٨ کیلومتر در محدوده منطقه انجام می‌شود. همچنین عملیات خط کشی بزرگراه تندگویان به طول ٥ کیلومتر به اتمام رسیده است.

وی در تشریح سایر فعالیت‌های مربوط به نگهداشت شهر به رنگ آمیزی و تأمین روشنایی سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس اشاره و اظهار کرد: ١٢٨ سرپناه ایستگاه اتوبوس در این منطقه وجود دارد که هر ماه به طور مستمر نزدیک به ٣٠ سرپناه تعمیر می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.