| کد خبر: 209765 |

◄ چند اقدام انجام شده برای حمایت از رانندگان

این بسته مربوط به اقشار آسیب پذیر فاقد درآمد ثابت از قبیل رانندگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بین شهری بوده و مقرر شده است کارت خرید اعتباری یک میلیون تومانی برای خانواده‌های تا یک نفر و 2 میلیون تومانی برای خانوارهای 2 نفره و بیش از 2 نفر باشد.

تین نیوز

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای حمایت از رانندگان در شرایط شیوع کرونا را برشمرد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس خبری که در شبکه‌های اجتماعی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام منتشر شده، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اولین اقدام مهلت پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی رانندگان را تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری تمدید کرده است.

همچنین در خصوص پرداخت بیمه بیکاری، مراتب مشکلات جاری و درخواست پرداخت بیمه بیکاری به رانندگان حمل و نقل برون شهری طی مکاتبه‌ای به استحضار معاون اول رئیس جمهور رسیده است و کارت‌های خرید یک و 2 میلیون تومانی با سه ماه تنفس برای رانندگان سرویسی و ارائه کارت‌های اعتباری خرید یک و 2میلیون تومانی، توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است.

این گزارش حاکی است، این بسته مربوط به اقشار آسیب پذیر فاقد درآمد ثابت از قبیل رانندگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بین شهری بوده و مقرر شده است کارت خرید اعتباری یک میلیون تومانی برای خانواده‌های تا یک نفر و 2 میلیون تومانی برای خانوارهای 2 نفره و بیش از 2 نفر باشد.

بر اساس آن‌چه از سوی روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در شبکه‌های اجتماعی اعلام شده، موضوع حمایت‌های معیشتی و اعطای تسهیلات کم بهره به شاغلان بخش حمل و نقل نیز از سوی سازمان متبوع در دست پیگیری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.