| کد خبر: 209763 |

هزینه ۵۰۰ میلیارد ریالی سازمان راهداری برای ساخت بزرگراه بازرگان - ماکو

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور گفت: تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت بزرگراه بازرگان - ماکو توسط این سازمان هزینه شده است.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور گفت: تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت بزرگراه بازرگان - ماکو توسط این سازمان هزینه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عبدالهاشم حسن‌نیا عصر روز یکشنبه در بازدید از پایانه مرزی بازرگان و پروژه‌های راهداری منطقه آزاد ماکو در آذربایجان‌غربی افزود: محورهای منتهی به پایانه مرزی بازرگان به عنوان مهمترین مرز زمینی کشور با ترکیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و هم اکنون نیز در این راستا پروژه بزرگراه بازرگان - ماکو در محدوده منطقه آزاد ماکو به طول ۵۶ کیلومتر به صورت مشارکتی بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و منطقه آزاد اقتصادی ماکو در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح، ‌سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به تامین قیر لازم جهت روکش آسفالت، تامین تابلو و نصب علائم مربوطه، حفاظ‌های ایمنی و خط کشی اقدام می‌کند که دستور لازم جهت تامین کلیه ملزومات سرعت بخشی و اجرای کیفی پروژه و تعامل مناسب با منطقه آزاد ماکو صادر شده است.

وی بیان کرد: تاکنون جهت خط کشی، تابلوگذاری، روکش آسفالت و  ایمن سازی آن بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال ازطرف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هزینه و مشارکت شده است.

وی با اشاره به ایمن‌سازی گیت ورودی منطقه آزاد ماکو اظهار کرد: اجرای نیوجرسی مفصلی این محور با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال از طرف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در حال آغاز عملیات بوده و اعتباری معادل ۲۰ میلیارد ریال نیز جهت تابلوگذاری محور تخصیص یافته که در مرحله تعیین پیمانکار قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: در شمال آذربایجان‌غربی پروژه روکش آسفالت در محور مرگنلر - پلدشت به طول ۲۳ کیلومتر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال پس از طی تشریفات مناقصه در اسفندماه و تعیین پیمانکار در مرحله آغاز عملیات اجرایی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، حسن‌نیا روز یکشنبه سفری یکروزه به شمال آذربایجان‌غربی داشت تا در جریان مسائل و مشکلات طرح‌های زیرمجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در این منطقه قرار گیرد.

منطقه آزاد ماکو شامل شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.