| کد خبر: 209699 |

۱۰۳۸ اکیپ راهداری در راه های استان تهران فعال است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: ۱۰۳۸ اکیپ راهداری از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون در راه های استان تهران فعال است.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: ۱۰۳۸ اکیپ راهداری از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون در راه های استان تهران فعال است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، عادل مصدقی  از فعالیت ۱۰۳۸ نفر- روز اکیپ فعال راهداری از ابتدای فروردین سال ۹۹ تا کنون جهت ارتقا ایمنی راه‌های استان تهران خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بروز شرایط جوی در سال جدید نیروهای راهداری با تمام توان برای ارائه خدمات مشغول به خدمت بوده‌اند.

مصدقی با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری روزانه با تعداد ۳۲۴ دستگاه گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان حضور مستمر و فعال داشته‌اند عنوان داشت: راهداران به صورت شبانه روزی در سایر محورهای برف گیر استان تهران فعال بوده و تردد در تمام جاده‌ها بدون مشکل انجام شده است.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به رصد دقیق شرایط جوی و اعلام زمان بارش قبل از لزوم انجام عملیات راهداری ماشین‌آلات نیز از نظر فنی معاینه و کنترل شده و بارگیری مصالح شامل نمک و ماسه و مواد یخ زدا انجام و به محض شروع بارش نمک پاشی در راه‌ها انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: با توجه به شیوع کرونا از همه رانندگان و مسافران می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت به سفر نروند تا با لطف الهی و همکاری و همیاری همه مردم عزیز بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.